Back to Question Center
0

سیمالٹ اور ndash سے زبردست ٹیکنیکس؛ گوگل تجزیہ ریفرل اسپام کو کیسے روکنے کے لئے

1 answers:

حالیہ مہینوں میں اس کے منفی اثرات کی وجہ سے Google Analytics ریفریجریٹر سپیم تیزی سے مقبول ہو چکا ہے. اس کے پاس آپ کی سائٹس کو کمزور کرنے اور منٹوں کے اندر ان کی صداقت کی صلاحیت ہے. جب آپ کی ویب سائٹ جعلی ہٹ اور سپاٹ بٹس کی ایک بڑی تعداد حاصل ہوتی ہے تو ایک ریفریجریشن سپیم ہوتا ہے. آپ محسوس کر سکتے ہیں کہ وہ جائز ہدف ہیں، لیکن وہ اصل میں نہیں ہیں. گوگل کے تجزیات ریفرل سپیم ایسی چیز ہے جو آپ کو جلد از جلد توجہ دینے کی ضرورت ہے. یہ آپ کی سائٹ بہت ٹریفک مل جائے گی، لیکن یہ کچھ بھی نہیں ہے اور گوگل ایڈسینس کو غیر فعال کرنے میں آپ کی قیادت کر سکتا ہے. یہ آپ کو مارکیٹر یا تاجر کے طور پر انٹرنیٹ پر پیسہ کمانے نہیں دے گا.

فرینک ابگنگال، معروف ماہرین سیمالٹ میں سے ایک، حوالہ سپیم بلاک کرنے کے کچھ راز کی وضاحت کرتا ہے.

ہر دن اپنے Google Analytics کو چیک کریں

آپ کے Google Analytics کو چیک کرنا ضروری ہے اور ہر دن آپ کی رپورٹ تیار کرنا ضروری ہے. اگر آپ کے نتائج ناقابل واقف نظر آتے ہیں یا آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ جعلی ٹریفک موصول ہوئی ہے، تو یہ اقدامات لینے کا وقت ہے. اگر آپ کی ویب سائٹ عجیب ٹریفک حاصل ہوتی ہے، تو آپ کو یہ تجزیہ کرنے والے پروگراموں کو کہاں سے آیا ہے، آپ کو گوگل تجزیاتی ریفریجریشن سپیم اور ان تمام آئی پی کو روکنے کے بارے میں سوچنا چاہئے. وہ لوگ جو ایسی ویب سائٹس چلاتے ہیں وہ جانتے ہیں کہ ان کے یو آر ایل کو آپ کے Google Analytics کے اعداد و شمار میں دکھایا گیا ہے. وہ اس مقصد کے لئے مختلف قسم کی تکنیک کا استعمال کرتے ہیں، جو بدعنوانی سے غصے سے ہوتی ہے..زیادہ تر اکثر، ان کا مقصد آپ کی ویب سائٹ جعلی دورہ اور ٹریفک ہے جو آپ کو جائز ہونے کا احساس ہوتا ہے. ان کی اندراجات کے مطابق، وہ آپ کی سائٹ کو نقصان پہنچا سکتے ہیں اور اس کے مضامین کو کھول سکتے ہیں. ان سے چھٹکارا حاصل کرنے میں سے ایک آسان طریقہ آپ کی کوکیز کو چالو کرنے کے ذریعہ ہے. اپنی سائٹ پر کوکیز ڈالیں اور جب بھی آپ کی ویب سائٹ پر جائیں تو صارفین، ان کے پروفائلز اور ان کے آلات سے معلومات حاصل کریں.

یہاں تک کہ جب وہ جائز اور قابل اعتماد نظر آتے ہیں تو، Google کے پہلے صفحے پر آنے میں مدد ملتی ہے، آپ کو کبھی ان اور ان کے نتائج پر بھروسہ نہیں کرنا چاہئے. وہ آپ کو مخصوص کوڈ فراہم کرے گا اور آپ کو ان سائٹوں کو آپ کی ویب سائٹ پر ڈالنے کے لئے کہیں گے. اس طرح کی حکمت عملی اور چالوں سے دور رہنا ضروری ہے.

گوگل کے تجزیات ریفریجریٹر سپیم فلٹر کیسے کریں

گوگل تجزیات ریفریج سپیم کے فلٹریشن جب آپ ان سبھی سائٹوں کو بلاک کرتے ہیں تو یہ کیا جاسکتا ہے: منیٹائزیشنکنگ، رینک چیکر، کوکی - قانون نافذ کرنے والے، قانون نافذ کرنے والے چیک، سوشل بٹس، فکس-ویب سائٹ کی غلطیوں، مطلوبہ الفاظ مشورے کی کامیابی، مفت ویڈیو وولٹیج، جادوڈیٹ، ورکشاپ، سائٹ کے آڈیٹر، اور دیگر.

اچھی خبر یہ ہے کہ آپ ریفریج اسپیم کو باقاعدگی سے روک سکتے ہیں. مستقبل میں ان کی آمد سے بچنے کے لئے آپ اپنی ترتیبات کو بھی ایڈجسٹ کرسکتے ہیں. مجھے یہاں بتائیں کہ ریفریجریٹر سپیم میں سے زیادہ تر اصل میں آپ کی ویب سائٹ کا دورہ نہیں کرتا ہے. اصل میں، یہ آپ کے AdSense اور Google Analytics کو چال کرنے کا ایک طریقہ ہے. ماضی کے دورے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی سائٹ کو حقیقی مواد حاصل نہیں ہوتی ہے اور آپ کی مواد کو پڑھنے کے لۓ. اس طرح، یہ آپ کے مجموعی سیشن، ویب سائٹ پر وقت، اچھال کی شرح اور تبادلوں کی شرح پر اثر انداز کر سکتا ہے. ویب سائٹ کے مالکان کی اکثریت یقین رکھتا ہے کہ گوگل کے تجزیات ریفرل سپیم صارف کے دوستانہ ہیں، لیکن یہ اصل میں نہیں ہے. یہ ہر روز سینکڑوں ہزاروں ویب سائٹس کو متاثر کرتا ہے، اور پوری طرح اس سے چھٹکارا حاصل کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے. آپ کیا کر سکتے ہیں ان کے آئی پی کو بلاک کرتے ہیں اور فلٹر بناتے ہیں. Google نے اپنے صارفین کو مایوسی پروٹوکول کے طور پر نامی ڈویلپر کا آلہ فراہم کیا ہے. آپ اس آلہ کو چیک کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں کہ آیا آپ کی ویب سائٹ جائز ٹریفک حاصل ہے یا نہیں.

November 28, 2017
سیمالٹ اور ndash سے زبردست ٹیکنیکس؛ گوگل تجزیہ ریفرل اسپام کو کیسے روکنے کے لئے
Reply