Back to Question Center
0

سیمالٹ اور ndash سے مفید پریکٹس آپ کا آفس میلویئر سے کیسے مفت ہے

1 answers:

میلویئر سے بچنے والے تمام قسم کے صنعتوں میں سے ایک بڑی مشکلات میں سے ایک ہے. آپ کے اعداد و شمار اور معلومات کا تحفظ کئی پروگراموں اور سافٹ ویئر کے ساتھ کیا جا سکتا ہے. اپنی ویب سائٹس اور سوشل میڈیا کے صفحات کو شروع کرنے سے زیادہ سے زیادہ کمپنیوں کے ساتھ، ان کے لئے میلویئر اور وائرل حملوں کو روکنے کے لئے ضروری ہو گیا ہے. میلویئر کو دشمن دشمن سافٹ ویئر کا حوالہ دیا جاتا ہے جس میں سپائیویئر، وائرس، سکور ویئر اور دیگر خطرناک پروگرام شامل ہیں.

مندرجہ ذیل تجاویز، مائیکل براؤن، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ کی طرف سے بیان کردہ، آپ کو میلویئر اور وائرس کو بہت حد تک روکنے میں مدد مل سکتی ہے.

پیچیدہ پاس ورڈ استعمال کریں

لوگوں کو ہیک کرنے والے بنیادی طریقوں میں سے ایک یہ ہے کہ وہ عام اور آسان اندازہ شدہ پاس ورڈ استعمال کرتے ہیں. یہ پیچیدہ پاس ورڈ استعمال کرنے کے لئے بہت اہم ہے اور باقاعدہ بنیاد پر انہیں تبدیل کرنا ضروری ہے. آپ کو اپنے پالتو جانور، آپ کی ماں، والد، دوست، یا پیدائش کی تاریخ کا استعمال نہیں کرنا چاہئے. اس کے بجائے، آپ کو کم از کم دس حروف کو بڑے پیمانے پر حروف اور کم حروف کے ساتھ ساتھ نمبروں کے ساتھ استعمال کرنا چاہئے. اپنی آن لائن حفاظت کو یقینی بنانا، آپ کو ہفتہ میں ایک یا دو مرتبہ اپنا پاس ورڈ تبدیل کرنا چاہئے اور اپنے کمپیوٹر ڈیوائس پر اپنی لاگ ان کی معلومات کو محفوظ رکھنا.

ایک بہتر سروے بنیں

ہر فرد کے لئے جو انٹرنیٹ کا استعمال کررہا ہے، اس کیلئے سمجھدار اور ہوشیار بننا ضروری ہے. ویب سائٹ سرفنگ کرتے وقت محتاط رہو. مختلف ہائپر لنکس اور لنکس میں میلویئر اور وائرس شامل ہیں. آپ کو پاپ اپ لنکس پر کلک نہیں کرنا چاہئے اور ای میل منسلکات کو کبھی نہیں کھولیں..آپ کی پسندیدہ ویب سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے، آپ کو اشتھارات کی طرف سے پھنسے نہیں ہونا چاہئے اور کبھی ان پر کلک نہیں کرنا چاہئے. یہ خیال رکھنا اچھا ہے کہ بہت سے ویب سائٹس اور ای میلز سروے میں واپسی میں انعامات اور پیسے کا وعدہ کرتی ہیں. آپ کو ان کی طرف سے چیلنج نہیں کرنا چاہئے کیونکہ وہ کچھ نہیں کرتے ہیں.

دیکھو آپ کیا ڈاؤن لوڈ کرتے ہیں

آپ کو ہمیشہ اپنی ڈاؤن لوڈ کرنے والی عادات کی جانچ پڑتال اور توازن کرنا چاہئے. میرا مطلب یہ ہے کہ آپ کو ایسی چیزیں ڈاؤن لوڈ اور انسٹال نہیں کرنا چاہئے جو ناقابل یقین نظر آتے ہیں. یہی وجہ ہے کہ ہیکرز ہمیشہ آپ کی ذاتی معلومات چوری اور اپنے ڈیٹا تک رسائی حاصل کرنے کے لئے موجود ہیں. زیادہ تر وائرس اور میلویئر کی طرف سے حملہ کردہ ذرائع پاپ اپ ونڈوز ہیں. کچھ پاپ اپ ونڈوز اپنے صارفین کو اپنی اشیاء کو انسٹال کرنے اور ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے بتاتے ہیں.

مجھے یہاں بتائیں کہ ان میں وائرس اور میلویئر موجود ہے اور آپ کو انٹرنیٹ تک پہنچنے میں مدد مل سکتی ہے. اگر کوئی آپ کو سروے مکمل کرنے سے پوچھتا ہے، تو آپ کو یہ کبھی نہیں کرنا چاہئے کیونکہ آپ دوسری چیزوں پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں. ایک ہی وقت میں، آپ کو ویب سائٹ پر اشتہارات پر کلک نہیں کرنا چاہئے. صرف اس وجہ سے کہ اشتھارات جائز ہیں، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ ساتھ جانے کے لئے اچھے ہیں. یہاں تک کہ کچھ گوگل ایڈسینس اشتھارات آپ کے کمپیوٹر یا موبائل ڈیوائس کے لئے مشکلات پیدا کرسکتے ہیں. لہذا آپ کو کسی بھی قیمت پر اشتھارات پر کلک نہیں کرنا چاہئے، یہاں تک کہ جب آپ اس سلسلے میں آپ کو پیسے کی پیشکش کررہے ہیں.

ایک اور ٹپ یہ ہے کہ آپ کو مفت کھیل ڈاؤن لوڈ اور انسٹال نہیں کرنا چاہئے. کینڈی کچلنے والے شائقین کے لئے، برا خبر یہ ہے کہ اس کا تازہ ترین ورژن وائرس پر مشتمل ہوسکتا ہے. لہذا آپ کو ان کھیلوں کو ڈاؤن لوڈ نہیں کرنا چاہئے جب وہ لاگت سے مفت دستیاب ہو. آخری لیکن کم سے کم نہیں، اپنے میڈیا کے کھلاڑیوں سے ہوشیار رہو کیونکہ ان میں میلویئر اور وائرس شامل ہوسکتے ہیں. نامعلوم ذرائع سے میڈیا میڈیا کو انسٹال کرنا اچھا نہیں ہے. اس کے بجائے، آپ انہیں سرکاری یا مستند ویب سائٹس سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اور انسٹال کرسکتے ہیں.

November 28, 2017
سیمالٹ اور ndash سے مفید پریکٹس آپ کا آفس میلویئر سے کیسے مفت ہے
Reply