Back to Question Center
0

سیمالٹ آپ وائرس اور میلویئر سے بچنے کے لئے کچھ تجاویز دیتا ہے

1 answers:

میلویئر کو بدسلوکی سافٹ ویئر سے مراد ہے جو کمپیوٹر اور صارف کے عمل کو منفی اثر انداز کرتا ہے. میلویئر کے مختلف قسم کے ہیں، مثال کے طور پر، سپائیویئر، وائرس، ٹروجن، اور کیڑے.

مائیکل براون، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، نے مندرجہ ذیل حکمت عملی تیار کی ہے کہ صارفین اپنے کمپیوٹر کو میلویئر کے حملوں سے بچانے کے لئے لاگو کرسکتے ہیں.

میلویئر انفیکٹس کیسے کمپیوٹر

  • ایک حملہ آور کو میلویئر پھیلانے کے لئے انٹرنیٹ کا استعمال کرتا ہے. وہ دور دراز صارف تک رسائی حاصل کرنے کے لئے سافٹ ویئر کی کمزوری کا استعمال کرتا ہے.
  • میلویئر بھی متاثرہ ای میل منسلکات کے ذریعہ پھیل گیا ہے.
  • کچھ ویب سائٹیں میلویئر ہے جو انٹرنیٹ کو براؤز کرنے پر خود بخود انسٹال کرتی ہے.
  • کچھ میلویئر پروگراموں کو سی ڈیز اور سافٹ ویئر میں پوشیدہ ہے. وہ سی ڈی یا سوفٹ ویئر کی تنصیب کے عمل کے دوران کمپیوٹر کو متاثر کرتے ہیں.
  • میلویئر بھی متاثرہ فلاپی ڈسک اور USB چابیاں کا استعمال کرتے ہوئے پھیل سکتا ہے.
  • کچھ میلویئر پروگراموں کو کمپیوٹر کو متاثر کرتا ہے. اس کے بعد، میلویئر کو ای میل، ویب سائٹس، اور سوشل نیٹ ورک پر حملہ کرنے کے لئے انٹرنیٹ کے ذریعے پھیلتا ہے.

محدود اکاؤنٹس

لوگ جو گھر میں کمپیوٹر کا اشتراک کرتے ہیں وہ محدود اکاؤنٹس استعمال کرنا چاہئے. انٹرنیٹ براؤز کرنے پر محدود اکاؤنٹ غیر مجاز سافٹ ویئر انسٹال نہیں کرسکتا ہے. ایک اکاؤنٹ انتظامیہ کے لئے ہونا چاہئے. تاہم، دوسرے صارف اکاؤنٹس محدود ہونا چاہئے.

ہارڈویئر راؤٹر کا استعمال کریں

ہارڈ ویئر روٹر انٹرنیٹ کنکشن کے ذریعہ ریموٹ میلویئر حملوں کو روکتا ہے..روٹر انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے اور کمپیوٹر کی طرف سے فراہم کیبل موڈیم کے درمیان واقع ہے. روٹرز فروخت کرنے والے کمپنیوں میں Netgear اور Linksys شامل ہیں. ہارڈ ویئر راؤٹر انٹرنیٹ کنکشن کا اشتراک کرنے کے لئے کئی کمپیوٹرز کو قابل بناتا ہے. روٹرز اپنے کمپیوٹر سے باہر اور غیر محفوظ انٹرنیٹ کے وسائل کا پتہ لگانے سے روکنے کے لئے فائر فال ہیں.

سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ کرنا

کمپیوٹر پروگراموں کیڑے یا غلطیاں ہیں جو میلویئر حملے کے خطرات میں اضافہ ہوتے ہیں. دیگر پروگراموں کا استحصال ہے کہ حملہ آوروں کو کمپیوٹر تک رسائی حاصل کرنے کے لئے استعمال ہوسکتا ہے. سافٹ ویئر مینوفیکچررز اپ ڈیٹس تیار کرتی ہیں جو استحصال اور بگ چیلنجوں کو حل کرنے کا مقصد ہے. لہذا، صارفین کو تازہ ترین سافٹ ویئر اپ ڈیٹس انسٹال کرنے کے لئے ضروری ہے. ونڈوز اور فائر فاکس جیسے سافٹ ویئر باقاعدگی سے دستیاب اپ ڈیٹس کے بارے میں صارفین کو مطلع کرتی ہیں.

سمندری ڈاکو سافٹ ویئر کو نظر انداز کریں

سمندری ڈاکو سافٹ ویئر سافٹ ویئر پروڈیوسر کی اجازت یا اجازت کے بغیر استعمال کیا جاتا ہے. مائیکروسافٹ لوگ "ونڈوز حقیقی حقیقی فائدہ" کے پلیٹ فارم کے ذریعہ قزاقوں کا استعمال کرتے ہوئے سافٹ ویئر کو استعمال کرتے ہیں. ونڈوز درست لائسنس کی چابی کا استعمال کرکے سافٹ ویئر کی توثیق کی جانچ پڑتا ہے. سافٹ ویئر کی تنصیب اختیاری ہے. تاہم، جو کمپیوٹرز سافٹ ویئر نہیں ہیں مائیکروسافٹ کے سرورز سے اہم سیکورٹی اپ ڈیٹس موصول نہیں کرسکتے ہیں. ناکافی سیکورٹی اپ ڈیٹس کمپیوٹر کو میلویئر کے حملوں کے واقعات میں ناکام بناتا ہے.

عجیب منسلک اور پروگراموں کے ساتھ احتیاط سے رہیں

میلویئر حملے ہوسکتا ہے جب صارف کسی عجیب منسلک کو کھولتا ہے. یہ غیر معمولی ای میل منسلکات کو ختم کرنے کے لئے مشورہ دیا جاتا ہے جس میں غیر متوقع تصاویر اور دستاویزات شامل ہیں. مشکوک سافٹ ویئر کے ڈاؤن لوڈوں سے بھی بچنا چاہئے. کچھ پائیدار سافٹ ویئر ڈاؤن لوڈ یا تنصیب کے عمل کے دوران کمپیوٹر کو ٹراجن اور وائرس سے متاثر کرتی ہے. صارف کو جائز جائز سائٹس سے پروگرام ڈاؤن لوڈ کرنا چاہئے.

مضبوط پاس ورڈ منتخب کریں

میلویئر اور حملہ آوروں کو کمپیوٹر اور انٹرنیٹ اکاؤنٹس تک رسائی حاصل ہوتی ہے جو پاس پاس ورڈز ہیں جو پیدائش کے بارے میں معلوم یا آسان ہے. صارف کو پاس ورڈ تیار کرنا چاہئے جو غیر مجاز افراد یا پروگراموں کی طرف سے پیش گوئی نہیں کی جا سکتی ہے. صارفین کو بہت سے کمپیوٹر اکاؤنٹس یا پروگراموں تک رسائی حاصل کرنے کے لئے ایک پاسورڈ استعمال کرنے سے بھی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے. اگر حملہ آور یا میلویئر پاس ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے کمپیوٹر پروگرام کو کامیابی سے کامیابی حاصل کرے تو، وہ اسی پاس ورڈ کی معلومات کا استعمال کرتے ہوئے دوسرے اہم سافٹ ویئر تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کریں گے.

November 28, 2017
سیمالٹ آپ وائرس اور میلویئر سے بچنے کے لئے کچھ تجاویز دیتا ہے
Reply