Back to Question Center
0

سیمالٹ: آپ کو ریفریجریشن سپیم کو خارج کرنے کے لئے بہت اچھے ٹرکز کرسکتے ہیں

1 answers:

انٹرنیٹ کے صارفین کو یہ پتہ لگانے کی کوشش کرتے ہوئے مایوسی ملتی ہے کہ تجزیاتی ڈیٹا غلط اچھال کی شرح، ٹرانسمیشن کی شرح میں کمی یا ٹریفک میں اچانک اچانک دکھاتا ہے. عملدرآمد کے چیلنجوں کے علاوہ، حوالہ جات سپیم (گھوسٹ ٹریفک یا ریفریر کے طور پر بھی جانا جاتا ہے) Google Analytics کے صارفین کے لئے غلط اعداد و شمار کا سب سے بڑا سبب ہے. اس کے علاوہ، ماضی اور حجم دونوں میں غصہ سپیم مسلسل بڑھ رہا ہے، اور یہ کسی بھی ذریعہ سے روکا جا سکتا ہے.

صارفین کو اعداد و شمار کے تجزیات میں دکھایا جا سکتا ہے، اور اس وجہ سے صارفین کو کارکردگی پر رپورٹ کرنے کے لئے ضروری اعداد و شمار کی سالمیت کو دوبارہ حاصل کرنے، مارکیٹنگ کے فیصلے کو بنانے اور بصیرتوں کو جمع کرنے کے لئے ریفریج سپیم کو روک سکتا ہے. ایک "سادہ" فلٹر کا استعمال ایک Google Analytics پروفائل میں تقریبا تمام ریفرل سپیم سے چھٹکارا حاصل کرنا کافی ہے.

مضمون میں، Igor Gamanenko، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، اس وائرس کو ختم کرنے کے حقیقی حل سے نمٹنے سے پہلے ریفریجریشن سپیم کے معنی کی وضاحت کرتا ہے.

'ماضی ٹریفک' یا 'حوالہ سپیم' کیا ہے

گھوسٹ ٹریفک ریکارڈ کیا جاتا ہے جب سائٹ کی ٹریفک کسی اور ویب سے اکثر حاصل کی جاتی ہے، اکثر، ایک ہائپر لنکس جو وزیٹر کلک کرتا ہے..سپیمرز اور ہیکرز گوگل کے تجزیہ پروفائل میں جھوٹے ٹریفک کو ٹریک کرنے کی کوشش کرتے ہیں جو صارف کے ذریعہ کسی ویب سائٹ کا دورہ کرتے ہیں یا جعلی ٹریفک کے ساتھ ایک صفحہ کا دورہ کرتے ہیں، عام طور پر میلویئر کو انسٹال کرنے یا کسی پروڈکٹ کو فروخت کرنے کے لے جانے کے لۓ پکڑنے کے لۓ. اس کو پورا کرنے کے لئے، دھوکہ دہی کو سائٹ کے ٹریفک نے ماضی کے طور پر ریکارڈ کیا ہے تاکہ وہ "ریفرل" یو آر ایل اور ڈومین کو اپنی ھدف سائٹ یا صفحہ کیلئے ایک Google Analytics پروفائل میں کسی صارف کے لۓ دیکھ سکیں. اس کے علاوہ، سپیمرز بھی غلط اندراج پیدا کرسکتے ہیں یا دوسرے صفحہ-متعدد طول و عرض پر جعلی واقعات کو بھی نافذ کرسکتے ہیں، مثال کے طور پر، زبان. ان مواقع میں، حوالہ ٹریفک سب سے زیادہ درست اصطلاح ہے.

حوالہ سپیم کا کام

کئی ویب سائٹس پر جعلی ٹریفک ریکارڈ کرنے کے لئے اسپیمرز استعمال کرتے ہیں کہ کئی طریقے ہیں. سب سے آسان تکنیک گوگل تجزیہ پراپرٹی کی شناخت کے استعمال میں داخل ہوتا ہے. صارفین کے لئے یہ اہم ہے کہ اسپیمر کسی خاص ویب سائٹ کو نشانہ بنائے. عام طور پر، وہ متاثرین یا ان کے مقامات کا کوئی اندازہ نہیں رکھتے ہیں. لہذا، تجزیہ کی شناخت نظام کو دھوکہ دینے کے لئے اسپیمرز کا کام آسان بناتا ہے. دھوکہ دہی کے بعد پھر ان کے اپنے ویب ماحول میں ہوسٹ ویب سائٹس پر تجزیاتی جاوا اسکرپٹ چلانے کے لئے ویب سرورز بناتے ہیں. اس میں تجزیہ کار کوڈ پر مشتمل خالی جگہ شامل ہوتی ہے اور یو آر ایل ڈالتا ہے جو صارف کو دیکھنا چاہتے ہیں. اس کے علاوہ، کچھ دھوکہ دہی کو سرور کی جگہ پر محفوظ کرنے کے لئے حقیقی ویب سائٹس سے شناختی کوڈ کرال اور انڈیکس کر سکتے ہیں.

حوالہ سپیم فلٹر

صارفین کو کچھ غلطیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے جبکہ ماضی میں ٹریفک اور ریفریجریٹر سپیم کو کم کرنے یا ختم کرنے کی کوشش کرنا. اس مسئلے کو حل کرنے میں بہت سے لوگ کئی تاکتیکوں اور طریقے استعمال کرتے ہیں. تاہم، یہ ممکن ہے کہ گھوسٹ سپیم کو ایک ہٹ میں ہدف سے ہٹا دیا جاسکتا ہے کہ جعلی ہوسٹ نام نام یا کسی میزبان نام کو کسی سائٹ پر جعلی ٹریفک ظاہر نہیں ہوتا ہے. اس طرح، کوئی بھی ٹریفک جو ویب سائٹ کے لئے درست نہیں ہے خارج کردی جا سکتی ہے. اس سلسلے میں، کوئی میزبان نام جو کچھ ویب خصوصیات کے لئے درست ڈومین سے ملتا نہیں ہے جہاں گوگل تجزیہ کوڈ انسٹال ہوسکتا ہے، ہوسٹ نام فلٹر کے استعمال سے خارج کردیا جا سکتا ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ: آپ کو ریفریجریشن سپیم کو خارج کرنے کے لئے بہت اچھے ٹرکز کرسکتے ہیں
Reply