Back to Question Center
0

سیمالٹ: گوگل کے تجزیات میں گھوسٹ ریفرالز سے چھٹکارا حاصل کرنا

1 answers:

گھوسٹ ریفریجز اصلی ہیں، اور کسی کو ان کے بغیر بھی اس کا سامنا کرنا پڑا. وہ اچھے اور منافع بخش ٹریفک کی طرح لگ سکتے ہیں، لیکن حقیقت یہ ہے کہ بالکل ٹریفک نہیں ہے. اس کے باوجود بھی یہ بات یہ ہے کہ ٹریفک گوگل تجزیہ کی رپورٹیں کو خراب کرتی ہے. تمام سپیم ڈومینز کی کوئی کنکریٹ فہرست نہیں ہے کیونکہ وہ تیار کرتے ہیں. جیسا کہ وہ بڑھتے رہتے ہیں، وہ اپنی حکمت عملی، ساخت، اور ٹیکنالوجی کو استعمال کرتے ہیں. یہی وجہ ہے کہ اس وجہ سے معتدل حل نہیں ہے.

مائیکل براؤن، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ کی طرف سے فراہم کردہ مندرجہ ذیل گائیڈ کو ان خطرات کی اکثریت ختم کرنا چاہئے.

گوگل تجزیات سے سپیم ریفرل کو ہٹانے

اس کے ذریعہ مختلف طریقوں سے صارف اس کام کو پورا کرسکتے ہیں:

  • Google ٹیگ مینیجر کا استعمال کرتے ہوئے
  • Google Analytics فلٹرز
  • براؤزر کوکیز

# 1 واپس سب کچھ

ایک نظام میں موجود ڈیٹا اہم ہے. اگر کوئی کسی چیز سے نمٹنے کے لئے ہے جس میں اس کی ساخت جیسے مالویئر، ٹورجنس یا وائرس تبدیل کرنے کی صلاحیت ہوتی ہے. اس سے پہلے کسی اور سے پہلے پہلے اسے واپس کرنا ضروری ہے. اساتذہ کو بیک اپ کرنے کے بہت سے طریقے موجود ہیں اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ مالک ہر خام ڈیٹا کو محفوظ رکھتا ہے.

# 2 غلط ہوسٹ نام فلٹر کا استعمال کرتے ہوئے

Google Analytics کھولیں، پھر آڈیٹر پر جائیں، اور پھر نیٹ ورک منتخب کریں. افتتاحی پر، ہسٹ نام کو منتخب کرنے کے لئے تمام میزبان ناموں کو ظاہر کرنے والے صارفین کو دستیاب کرنے کے لئے منتخب کریں. تجزیہ کرنے والی اسکرپٹ اسکرپٹ سکرپٹ چلانے کے لئے آپ کے علاوہ کسی اور ڈومین پر چلانا ممکن نہیں ہے. اگر ماضی کا حوالہ دار نظر آتا ہے تو، ایڈمن پر کلک کریں، دائیں کالم کو مناسب طریقے سے درخواست دینے کیلئے ایک خواہشات کے لۓ منتخب کردہ اختیار پیش کرنا چاہئے..اگلا، فلٹر کا انتخاب کریں اور ایک نیا فلٹر منتخب کریں. اپنی مرضی کے مطابق فلٹر کی قسم منتخب کریں اور شامل کریں. اگلا، رجسٹر فائل کو جو کہ مطلوبہ شناختی نام سے مل کر www یا اس کے بغیر ہے.

# 3 خراب ریفرل ٹریفک فلٹرنگ

سب سے پہلے کام ٹریفک فلٹر کرنا ہے جو ویب سائٹ کے ڈومین سے دور ہوتا ہے. تاہم، اگر اسپیم بوٹ سائٹ پر اپنا راستہ بناتا ہے تو سب سے پہلے فلٹر کو نیویگیٹنگ کرکے ایک نئے فلٹر تخلیق کرتے ہیں، ایک نیا اپنی مرضی کے مطابق فلٹر بنائیں. فلٹر کے میدان میں "ریفرل" اور فلٹر پیٹرن میں "طویل رجیکس" منتخب کریں. دوسرا، تجزیہ ایک ایسی خصوصیت پیش کرتی ہے جہاں صارف مکڑیوں اور بکسوں کو فلٹر کرسکتے ہیں. "ایڈمن" کو منتخب کریں، "ملاحظہ کریں" پر کلک کریں اور "ترتیبات دیکھیں" کے تحت، "بوٹنی فلٹرنگ" کے عنوان کا اختیار چیک کریں.

# 4 سپیم ریفرل فلٹر کرنے کے لئے کوکی رکھ کر

اب تک اٹھایا گیا حل روزانہ سپیم کے بوٹ کی بڑھتی ہوئی تعداد کی وجہ سے طویل عرصے سے تکمیل نہیں ہیں. یہاں ایک اصول ہے جو سائٹ کے لئے کام کرنا چاہئے:

  • اسپیم کے بوٹ براؤزرز نہیں ہیں.
  • وزیٹر کے براؤزر پر ایک کوکی رکھیں.
  • کوکی کو Google ٹیگ مینیجر میں پڑھیں اور اسے تجزیات میں شامل کریں.
  • Google Analytics صرف زائرین کو کوکی کے ساتھ ہی غور کرے گا.

سائٹ کا مالک دو طریقوں کا استعمال کرکے وزیٹر کے براؤزر پر کوکیز قائم کرسکتا ہے. سب سے پہلے ٹیگ مینیجر میں ٹیگ کو آگانا یا براؤزر کے پاؤں پر "58 (ٹیگ) کے بعد کوڈ کے ٹکڑا" کا استعمال کرکے دستی طور پر کوکی شامل کرنا ہے. Google Analytics کو ٹیگ مینیجر کی کوکی نہیں مل سکتی ہے، لہذا بعد میں سب سے بہتر ہے.

"ایڈمن" ٹیب پر "اپنی مرضی کے مطابق تعریفیں اور طول و عرض" منتخب کریں. کوکی ڈیو کی حیثیت بنائیں. اب، متغیر جانے اور نئے پر کلک کرکے کوکی کی قدر پڑھائیں. جب اس کے ساتھ، GTM کے سربراہ، اور اپنی مرضی کے ترتیب کے طول و عرض کے تحت، نیا انڈیکس داخل اور متغیر وقفے کی حیثیت کو صرف تخلیق کیا گیا ہے. حتمی قدم یہ یقینی بنانا ہے کہ Google Analytics صرف ٹریفک کے ساتھ ٹریفک کو تسلیم کرتا ہے. کوکی تعریفوں میں شامل پیرامیٹرز کے ساتھ ایک نیا فلٹر بنائیں.

November 28, 2017
سیمالٹ: گوگل کے تجزیات میں گھوسٹ ریفرالز سے چھٹکارا حاصل کرنا
Reply