Back to Question Center
0

سیمالٹ - ؛ گوگل کے تجزیات سپیم فلٹر کرنے کے بارے میں مؤثر تجاویز

1 answers:

ہیکرز اپنی ویب سائٹ میں گھسنے کے طریقوں پر کام کررہے ہیں بعد میں مؤثر طریقے سے تکنیک ان کو روکنے کے لئے جگہ میں ڈال دیا. آج کل، موقع پرست کارکن جعلی حوالہ جات اور گوگل کے تجزیات کو سپیم ویب سائٹس کو سپیم کرنے کے لئے صارفین کو ہدایت دینے کا واحد مقصد کے ساتھ استعمال کرتے ہیں. بوگس پیغامات کے ساتھ ریفریجریشن سپیم کھولنے میں بہت پریشانی ہوسکتی ہے.

گزشتہ چند ہفتوں کے لئے، ہیکر صارفین کو صارفین کو ڈیٹا بیس کے ساتھ گزرنے اور گراؤنڈ ویب سائٹ پر ٹریفک پیدا کرنے کا مقصد کے ساتھ ریفرل سپیم بھیج رہے ہیں. جعلی ریفرل اسپیم پر کلک کرنے کے بعد، صارفین کو وائرس اور میلویئر پر مشتمل بدسلوکی ویب سائٹ پر ری ڈائریکٹ کیا جاتا ہے. ٹروجن وائرس بڑے پیمانے پر موقع پرستوں کے ذریعہ استعمال کیا جاتا ہے جو ریفرل اسپیم کو استعمال کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں جو صارفین کو میلویئر سائٹس اور بدسورتانہ آن لائن اسٹورز کو ری ڈائریکٹ کرنے کے لۓ ختم کر دیتے ہیں.

مائیکل براؤن، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، آپ کو ریفریجریشن سپیم سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرنے کے لئے زبردست مسائل فراہم کرتا ہے.

گوگل تجزیات سپیم کا اثر

ریفریجریٹر اسپیم بڑی چھوٹی ویب سائٹس کے مقابلے میں کس طرح چھوٹی ویب سائٹس چل رہی ہیں، زیادہ تر ان کے اعداد و شمار پر زیادہ امکانات سے گریز کرتے ہیں. اپنے ٹریفک کو کنٹرول کرنے کے بعد، اسپیمرز کو میلویئر سائٹس کو ری ڈائریکٹر کرکے ویب سائٹ پر جانے والے گاہکوں کا فائدہ اٹھاتا ہے. آئی ٹی کے ماہرین کے مطابق، 50 فیصد سے زیادہ ٹریفک اسپیمرز کو میلویئر سائٹس میں ری ڈائریکٹ کیا جاتا ہے، یہ ایک ایسا منظر ہے جو بڑی ویب سائٹ کی ترقی کی پیمائش پر زیادہ تر اثر انداز کرتا ہے.

سادہ الفاظ میں، ٹروجن وائرس سے متاثرہ ایک ویب سائٹ بڑے پیمانے پر ریفریجریش سپیموں کا حصہ بنتی ہے، یہ ایک ایسا منظر ہے جسے ڈیٹا ٹریفک اور صارفین کی مشغولیت کی خرابی. جعلی حوالہ جات اور گوگل کے تجزیات سپیم نے اچھال کو متاثر کیا. ویب سائٹس کی شرح.

جعلی ریفرل سپیم کو فلٹر کرنے کے لئے کس طرح

جب آن لائن مارکیٹنگ کی آمدنی پر براؤز کرنے اور رجسٹریشن کو کلک کرنے کی خواہش ہوتی ہے تو یہ ضروری ہے کہ وہ لازمی شرط ہے. جعلی ریفریجریشن سپیم فلٹر کرنے کے لئے بہت سے تکنیک کو آگے بڑھا دیا گیا ہے، ٹروجن وائرس، اور میلویئر پر اثر انداز ہوتا ہے کہ ویب سائٹ کیسے کام کرتی ہے.

غیر گھوسٹ ریفرل اسپیم

غیر ماضی کے ریفریجریٹر سپیم کو اختتامی صارف کی ویب سائٹس کا دورہ کرنے اور طویل عرصے میں ٹریفک کی نسل کا کنٹرول حاصل کرنا ہے. غیر ماضی ریفرل سپیم کی تمام فہرستوں کو ہٹا دیں، ایک معروف ڈومین سے متعلق تمام ریفرل سپیم کو خارج کرنے کیلئے فلٹر بنائیں. Megalytic عام طور پر جانا جاتا غیر ماضی حوالہ سپیم ہے. آپ کی ویب سائٹ پر جانے والے غیر ماضی ریفریج سپیم کی وشد تصویر رکھنے کے لئے، حصول پر جائیں اور 'تمام ٹریفک' پر کلک کریں. ریفرل کھولیں اور میزبان نام شامل کریں جو عموما ثانوی طول و عرض کے طور پر کام کرتا ہے.

گھوسٹ ریفرل سپیم

گھوسٹ ریفریجلز آپ کی ویب سائٹ کی رپورٹوں میں میلویئر کے دورے سے پیدا ہوئیں. یہاں، ماضی کے حوالہ جات گوگل تجزیات کو جعلی اور بدسلوکی ڈیٹا منتقل کرنے کے لئے کام کرتے ہیں. طویل عرصے سے، جعلی منتقل شدہ ڈیٹا آپ کی رپورٹ میں شامل کی گئی ہے. اپنی رپورٹ سے ماضی میں ریفریج اسپیم کو ختم کرنے کے لئے، ایک نیا طول و عرض بنائیں، اور پھر فلٹر شامل کریں جو آپ کی رپورٹ سے تمام ماضی میں ریفریجریٹر سپیم کو خارج کردیں گے.

گوگل کے تجزیات کی دنیا میں، ریفریجریٹر سپیم ایک نازک بن رہا ہے جہاں یہ ویب سائٹ کی رپورٹ کو منفی اثر انداز کر رہا ہے. حوالہ جات سپیم کو فلٹر کرنے کیلئے Google کی طرف سے کئی تکنیک اور ٹولز تیار کی جا رہی ہیں. کسی بھی حوالہ جات پر کلک کرنے سے پہلے، اختتامی صارفین کو مشورہ دینے اور ریفریجریشن کی مشروعیت کی جانچ پڑتال کرنے کی مشورہ دی جاتی ہے. اوپر سے بات چیت کی فلٹنگنگ کی تکنیک آپ کو آپ کی ویب سائٹ سے ٹروجن وائرس اور ریفریجریٹر اسپیم جیسے میلویئر کو روکنے اور ہٹانے میں مدد ملے گی.

November 28, 2017
سیمالٹ & ndash؛ گوگل کے تجزیات سپیم فلٹر کرنے کے بارے میں مؤثر تجاویز
Reply