Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر رتنومائیر انفیکشن سے بچنے کے لئے اقدامات کی وضاحت کرتا ہے

1 answers:

کمپیوٹر سسٹم کو متاثر کرنے کے لئے سب سے خطرناک چیزوں میں سے ایک میلویئر ہے. ایک اچھا مثال ہے CrypttoLocker میلویئر جو کچھ وقت کے لئے آن لائن صارفین کے لئے بہت پریشانی ہے. کچھ مہینے پہلے تک، ماہرین کو اس خطرے کو ختم کرنے کا ایک حل حل نہیں تھا. میلویئر ان کے سارے نظام سے باہر آدھے سے زائد افراد کو بند کر دیا. کچھ سیکورٹی ماہرین کے ساتھ مل کر حکومت خطرے کو بے بنیاد کرنے میں کامیاب ہوگئی ہے، اور آن لائن صارفین اب آرام سے آرام کر سکتے ہیں. حکومت نے کیا کیا تھا کہ وہ تمام کمپیوٹرز کو ضبط کرتے ہیں جن کا خیال ہے کہ میلویئر کا ذریعہ ہے. بعد میں، ایک آئی ٹی کمپنی نے ایک ایسا آلہ تیار کیا جس نے ان لوگوں کو استعمال کیا جو لوگوں کو ان کے کمپیوٹرز سے متاثر ہوا. اس کا بنیادی مقصد کسی بھی فائر فال کو خراب کرنا اور ان کی کھو فائلوں کو بحال کرنا تھا.

اولیور کنگ، سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز کے ماہر ماہر نے کچھ زبردست مسائل پر تبادلہ خیال کیا ہے جو آپ کو خطرناک ransomware کے حملوں سے بچنے میں مدد ملے گی.

تاہم، آن لائن صارفین کے بارے میں سوچنے کے لئے ایک کم مسئلہ ہے، کریپٹوکولر تنہائی میں موجود نہیں ہے. ہیکرز روز مرہ کاروبار پر مزید ترقی کے لئے جاری رکھنے کے ساتھ انٹرنیٹ پر اسی طرح میلویئر موجود ہیں. مثال کے طور پر، کرپٹوٹوکر، کریپٹو وال کے لۓ، اپنی جگہ لے لی. یہ نومبر 2013 کے بعد وجود میں آیا ہے. اس کے بعد، 625،000 سے زیادہ پی سی 5 سے زائد ہیں..25 ارب فائلیں شکار ہو گئے ہیں. Ransomware بنیادی ڈھانچہ اور منبع کوڈ میں کریپٹوکر کے طور پر پیچیدہ نہیں ہے لیکن یہ ایک خطرے سے کم نہیں کرتا.

جب کرپٹو وال کو صاف کمپیوٹر میں داخلہ حاصل ہوتی ہے، تو یہ تمام فائلوں کو اسکین کرتا ہے، پھر اس کو خفیہ کرنے کیلئے آر ایس ایس خفیہ کاری کا استعمال کرتا ہے. ایک بار جب یہ مستقل طور پر نظام میں جگہ رکھتا ہے، تو اس نوٹڈڈ درخواست کو مخصوص تفصیلات کے ساتھ کھولتا ہے کہ مالک کس طرح ڈیکریشن سروس تک رسائی حاصل کرسکتا ہے. یہ عمل، کورس کے، سروس کے لئے ادائیگی میں شامل کرے گا. کم از کم، ڈرائیوپشن پروگرام 500 امریکی ڈالر اور 7 دن کے بعد 1000 سے زائد اضافہ ہوجاتی ہیں. ہدایات اس بات کا اشارہ کرتے ہیں کہ صرف ٹرانسمیشن قبول کیے جاتے ہیں bitcoins اور ہر متاثرہ صارف کے ساتھ تبدیلیاں ادا کرنے کا پتہ.

مندرجہ ذیل 9 مرحلے کا مطلب یہ ہے کہ صارفین خود اپنے رانسومورائزر جیسے کرپٹو کولکر اور کرپٹو وال کے ذریعے ڈھال سکتے ہیں، کیونکہ وہ دونوں بازی ransomware کے خاندان کی قسم میں گر جاتے ہیں.

  • ہمیشہ انٹرنیٹ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے استعمال ہونے والے آپریٹنگ سسٹم اور سیکیورٹی سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ کرنے کی بات یقینی بنائیں.
  • حفاظتی ٹولز اور آفت کے بحالی کے آلے جیسے پانسس بیک اپ میں سرمایہ کاری کرکے سسٹم کے اعداد و شمار کی حفاظت کریں.
  • نامعلوم افراد کی جانب سے بھیجا جانے والے کسی بھی ای میل منسلک پر کلک نہ کریں اور ان لوگوں کو دیکھیں جو ان کی طرح نظر آتے ہیں وہ جائز بھیجنے والے سے.
  • باقاعدہ بنیاد پر غیر منقولہ اسٹوریج میں اہم معلومات کو ذخیرہ کریں.
  • تلاش کے انجن کی طرف سے پیش کردہ کلاؤڈ خدمات کافی سیکورٹی فراہم کرتی ہیں، اور صارف کے طور پر، ان کو ان کی معلومات کو ان پر منتقل کرنا چاہئے.
  • کاروباری ادویات کے انفیکشن کی نگرانی کرنے میں مدد کرنے کے لئے حادثے کے جواب اور لچک پروٹوکول موجود ہیں.
  • سوفٹ ویئر کے پروگراموں کو انفیکشن کے موقع کا پتہ لگانے کے لئے. اگر یہ پروگرام ممکنہ خطرہ کی شناخت کرے تو، فوری طور پر آئی ٹی پیشہ ور سے مشورہ کریں.
  • اس کے علاوہ باقاعدہ اکاؤنٹ اور نیٹ ورک پاس ورڈ تبدیلیاں انفیکشن کے خطرے کو کم کرتی ہیں جب نیٹ ورک سے نظام کو ہٹاتا ہے.
  • ای میلز پر بھیجے جانے والے کسی بھی فائلوں کو جھنڈا یا بلاک کریں یا یا غیر سپیم فلٹرنگ کا نظام استعمال کریں.
November 28, 2017
سیمالٹ ماہر رتنومائیر انفیکشن سے بچنے کے لئے اقدامات کی وضاحت کرتا ہے
Reply