Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: کیوں آن لائن فراڈ ظاہر کرتا ہے؟

1 answers:

آن لائن دھوکہ دہی ای کامرس کی صنعت کے لئے ایک بڑا خطرہ بن گیا ہے. عام طور پر،ویب ماسٹر دھوکہ دہی کے خطرات سے آگاہ ہو جاتے ہیں جب وہ پہلے چارج بیک وصول کرتے ہیں. حالانکہ دھوکہ دہی کا یہ فارم بہت سے علاقوں میں عام ہےدنیا کا، یو ایس آن لائن اسکینڈس سے زیادہ سے زیادہ نقصانات کا بوجھ دیتا ہے.

مختلف وجوہات کے لئے انٹرنیٹ کے دھوکہ دہی عام ہے. میکس بل، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ آپ کو حملوں سے نمٹنے میں مدد دینے کے مقصد سے آن لائن دھوکہ دہی کے حقائق کو سب سے زیادہ اہمیت ملی.

چوری کریڈٹ کارڈ کے ڈیٹا خریدنے کے لئے آسان ہے. انٹرنیٹ فراڈ اعلی ترجیح نہیں ہےقانون نافذ کرنے والے ایجنسیوں کی فہرست پر مسئلہ ہے کیونکہ اس کا کافی ثبوت جمع ہو جاتا ہے اور اس طرح کے مقدمات کی تحقیقات کرنے والے وسائل مشکل ہیں. کی طرحنتیجہ، پراسیکیوشن بہت کم ہے.

کس طرح آن لائن دھوکہ دیتی ہے

مرحلے 1:

کریڈٹ کارڈ کی معلومات واحد سائبر مجرمین یا بڑے نیٹ ورک کی طرف چوری ہوئی ہےپیشہ ورانہ ہیکرز کی.

عام طور پر، انفرادی ہیکرز یا مجرمانہ سنڈیکیٹس کاروبار اور تنظیموں پر حملہ کرتے ہیںمالی یا ذاتی ڈیٹا کے کسی بھی شکل حاصل کرنے کے لئے. ایک بار جب وہ لازمی اعداد و شمار حاصل کرتے ہیں تو وہ اسے سیاہ مارکیٹ پر فروخت کرتے ہیں. زیادہ اعداد و شمارہیکرز ایک ہولڈر کے بارے میں ہیں، سیاہ مارکیٹ پر معلومات کی قیمت زیادہ ہے.

مرحلہ 2:

چوری کے اعداد و شمار کو تیسری پارٹی میں فروخت کیا جاتا ہے.

زیادہ تر وقت، ذاتی یا مالی اعداد و شمار چوری کرنے والے لوگ اسی طرح نہیں ہیںلوگ جو معلومات استعمال کرتے ہیں. عام طور پر، بڑے پیمانے پر حملے، ممکنہ طور پر ابتدائی ہیکر ڈیٹا کو دھوکہ دہی کے لۓ استعمال کرنے کا امکان ہے.

مرحلے 3:

Fraudsters ٹیسٹ کارڈ اور ختم.

جب دھوکہ دہی کریڈٹ کارڈ کا ڈیٹا حاصل کرتے ہیں، تو وہ غیر فعال سے فعال کارڈ الگ ہوتے ہیںکارڈ جاننے کے لئے کہ آیا ایک کارڈ فعال ہے، دھوکہ دہی آن لائن ایک چھوٹی سی خریداری کرتا ہے. اگر ٹرانزیکشن کامیاب ہے تو، وہ ختم کرنے کی کوشش کرتے ہیںکریڈٹ کارڈ.

انحصار کرتے ہوئے کتنا ڈیٹا ہیکر ان کے قبضے میں ہے، وہ بند کر سکتے ہیںکارڈ کے جائز مالک کے طور پر اور ان کے کھیل میں آن لائن دھوکہ دہی کے فلٹر کو بھی مارا.

انٹرنیٹ دھوکہ دہی کا مقدمہ کیوں کم ہے

ہیکرز کو کتاب پڑھنا اکثر بہت سے وجوہات کے لۓ ایک مشکل کام ہے. سب سے پہلے، ایکتحقیقات ریاست اور بین الاقوامی سرحدوں کو پار کرنی پڑتی ہے جو فقہ کے مسائل کا سبب بنتی ہے.

دوسرا، آن لائن دھوکہ دہی پر ثبوت جمع کرنا ہمیشہ مشکل ہے. دھوکہ دہیتاثرات کرتا ہے کہ کارڈ ہولڈر ایک نیا ای میل ایڈریس رجسٹر کرتا ہے اور غلط نام کے تحت میل باکس کراتا ہے. اس کا لنک بہت چھوٹا سا ثبوت ہےدھوکہ دہی کا جرم. نتیجے کے طور پر، قانون نافذ کرنے والی ایجنسیوں کو جرم کا مقدمہ دینے کے لئے کافی ثبوت نہیں ہیں.

اس کے علاوہ، ای کامرس جرم اکثر کم ترجیحی مسئلہ کے طور پر سمجھا جاتا ہے.اس وجہ سے چوری کی اوسط رقم اکثر کم ہے. ایک ہی وقت میں، شکار کو دھوکہ دہی کا پیچھا کرنے کے لئے تیار نہیں ہوسکتا ہےخاص طور پر اگر کارڈ کے مالک نے کارڈ جاری کیا ہے تو بینک کی رقم کی واپسی کا یقین دہانی کرائی ہے. اور جب آپ اوسط کا موازنہ کرتے ہیںپیسے کے ای کامرس سائٹس کی رقم ایف بی آئی اور دوسرے قانون نافذ کرنے والی ایجنسیوں کو اپنی سائٹس پر بحث کرنے کے لئے دھوکہ دہی کے لئے کھو دیا، آپ شروعیہ سمجھنے کے لئے کہ ایگزیکٹو دھوکہ ان ایجنسیوں کے لئے کم ترجیحی تشویش کیوں ہے. جوہر میں، ایسی ایجنسیوں جیسے ایف بی آئیاس طرح کے معاملات کو نظر انداز نہ کریں، بلکہ ان سائبر مجرموں کی پیروی کرنے کے لئے کافی محافظہ کار نہیں ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر: کیوں آن لائن فراڈ ظاہر کرتا ہے؟
Reply