Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین سے اینٹی واناکی تجاویز

1 answers:

کچھ دن پہلے، میلویئر کے کچھ ٹکڑے ٹکڑے ویب کو مارا اور چند منٹ کے اندر متعدد کمپیوٹرز کو متاثر کیا. انہوں نے کاروباری ویب سائٹس سے برطانیہ کے نیشنل ہیلتھ سروسز کو سب کچھ لے لیا. WannaCry کے طور پر نامی سافٹ ویئر یہ ہے کہ کیا رانسوم آور کے طور پر مشہور ہے. یہ وائرس کا ایک قسم ہے جو آپ کے ذاتی کمپیوٹر میں دفن کرتا ہے اور فائلوں کی ایک بڑی تعداد کو نقصان پہنچاتا ہے. یہ آپ کے آلے پر فائلیں خفیہ کرتا ہے اور اپنی رسائی کو محدود کرتی ہے. اس میلویئر کے تخلیق کار آپ کے کمپیوٹر کو تالا لگا جب تک کہ آپ تاوان ادا نہ کریں. وہ آپ کے ڈیٹا کو غیر مقفل نہیں کریں گے اور آپ کو چند دنوں کے اندر ان کی فیس ادا کرنا ہوگی.

ایسا لگتا ہے کہ WannaCry حملے کا پہلا مرحلہ ختم ہو چکا ہے، اور اس امکانات موجود ہیں کہ ہیکرز آنے والے ہفتوں میں یہ میلویئر دوبارہ چالو کریں گے. وہ آپ کے ذاتی ڈیٹا اور پیسے چوری کا مقصد ہے، اور آپ کو کسی بھی قیمت پر ان کے میلویئر سے بچنے کی اجازت نہیں دی جا سکتی.

اینڈریو ڈانان، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، اس پروگرام کو روکنے کے بارے میں کچھ تجاویز کی وضاحت کرتا ہے اور آپ انٹرنیٹ پر محفوظ رہیں گے.

تاوان کیا ہے؟

ہم بنیادی معلومات کے ساتھ شروع کریں. Ransomware جرم کا ایک شکل ہے اور آپ کے کمپیوٹر کے نظام کو متاثر کرتا ہے..یہ آپ کو تالے دیتا ہے اور چند منٹ کے اندر فائلوں کو خفیہ کرتا ہے. ہیکرز آپ کو کچھ ڈالر ادا کرنا چاہتے ہیں. چاہتے ہیں کہ مختلف آلات پر حملہ کرنے کے لئے مختلف مائیکروسافٹ ونڈوز آپریٹنگ سسٹم استعمال کریں. پہلا مقدمہ پہلے ہی پیش کیا گیا تھا جب کئی ہیکرز نے دعوی کیا کہ نیشنل سیکیورٹی ایجنسی کے نظام کو نقصان پہنچایا ہے. اگر آپ کی مشین متاثر ہوئی ہے اور آپ تاوان ادا کرنے سے انکار کرتے ہیں، تو آپ کو اپنے نجی تصاویر، ٹیکس فائلوں اور سالوں سے دیگر اعداد و شمار سے الوداع کہنا ہوگا.

یہ کہاں سے آتا ہے

Ransomware سب سے مشہور اور خطرناک سائبر جرائم میں سے ایک ہے. ہیکرز آپ کو بکٹکو کے ذریعہ پیسہ ادا کرنا چاہتے ہیں، لیکن اس کی پالیسیوں نے حال ہی میں تبدیل کر دیا اور صارفین کو دوستانہ طور پر ٹریک کرنے کے لئے دوستانہ بن گئے. اس کے تمام گروپ ایک ساتھ مل کر تعمیر کیے جاتے ہیں جو مخصوص سافٹ ویئر تخلیق کرتے ہیں جو عام اینٹیوائرس کے اوزار جیسے انٹرنیٹ پر فروخت کیے جاتے ہیں. متاثرین ان پروگراموں کو خریدتے ہیں اور انسٹال کرتے ہیں. ان کے کمپیوٹر آلات کو کوئی وقت نہیں مل سکا.

ہیکرز آپ کو کس طرح حاصل کرتے ہیں

مجرموں یا ہیکرز آپ کے کمپیوٹر سسٹم کو میلویئر اور وائرل سافٹ ویئر کے ذریعہ تک رسائی حاصل کرتے ہیں. Ransomware آپ کے کمپیوٹرز پر اچانک سبھی نہیں پایا جاتا ہے 'آپ نے اسے ایک ویب سائٹ سے ڈاؤن لوڈ کیا ہے اور اسے یہ بتانا نہیں کہ یہ کتنی خطرناک ہے.

وائرس اور میلویئر آپ کے کمپیوٹر کے نظام میں شامل ہوتے ہیں جب آپ پاپ اپ ونڈوز پر کلک کرتے ہیں. دوسری طرف، ہیکرز آپ کے آلات تک رسائی حاصل کرتے ہیں اور آپ کے لئے سنجیدگی کا باعث بنتے ہیں. وہ اکثر ای میلز کے ذریعہ آپ کو حیرت انگیز پیغام بھیجتے ہیں تاکہ آپ ان کے منسلکات یا ان کے لنکس پر کلک کر سکیں. حملہ آوروں نے آپ کے مقام کا تعین کیا اور رعایت کے طور پر جلد از جلد ادا کرنا چاہتے ہیں. کچھ ہفتوں پہلے، مجرموں نے جرمنی میں ڈیوکی بینک کے نظام کو ہیک کردیا. سائبر کرائمز انٹرنیٹ کے گھڑی پر فعال ہیں. لہذا اگر آپ آن لائن شاپنگ سے لطف اندوز کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو شپمنٹ کے لئے ڈی ایچ ایل اور ایفڈ ایکس کے علاوہ کسی اور کا انتخاب نہیں کرنا ہوگا.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہرین سے اینٹی واناکی تجاویز
Reply