Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین گوگل تجزیہ ریفرل سپیم کے لئے ایک فوری فکسڈ کی تجویز کرتا ہے

1 answers:

بزنس انٹرنیٹ کے خدشات کے ارد گرد جا رہا ہے کہ ریفریجریٹر سپیم بڑھتی ہوئی ہے اور تجزیاتی اعداد و شمار کو کیسے برباد کردیتا ہے. ریفریجریشن سپیم تمام آن لائن صارفین کو متاثر کرتا ہے. الارم کے لئے بہت زیادہ وجہ نہیں ہے، لیکن یہ بہت پریشان کن ہے. اس کے علاوہ، ویب صفحہ کے سائز پر منحصر ہے، حوالہ سپیم تجزیاتی اعداد و شمار اور فیصلہ سازی پر نقصان دہ اثرات پڑ سکتا ہے. بڑی تعداد میں نامیاتی ٹریفک حاصل کرنے والی ویب سائٹ ریفرل سپیم سے بہت کم ہوسکتی ہے کیونکہ اس رپورٹ کے نتیجے میں یہ ایک چھوٹا سا دانت ہوتا ہے. تاہم، چھوٹے پیمانے پر ویب سائٹس کے لئے، مارکیٹنگ کی مہم پر یہ بہت اہم اثر ہوسکتا ہے.

آن لائن پیش کردہ حل میں سے زیادہ تر، ویب سائٹ کو متاثر کرنے والے تمام سپیم ڈومینز کی باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کی فہرست کو برقرار رکھنے کی طرف اشارہ کریں. یہ کم از کم کہنے کے لئے بہت غیر معمولی لگتا ہے.

یہی وجہ ہے کہ کیوں سیمالٹ سے معروف ماہر Igor Gamanenko، ایسی خصوصیات کی وضاحت کرتا ہے جو بڑی صلاحیتوں کو سمجھنے میں مدد ملتی ہے اس طرح کی فہرستوں میں.

حوالہ سپیم پس منظر

نئے صارفین کے لئے، یا لوگوں کو پہلی مرتبہ ریفریجریشن سپیم سننے کے لۓ، انہیں فکر نہیں کرنا چاہئے. Google Analytics اکاؤنٹ میں وہ مالک ہیں، وہ حوالہ جات ڈومینز کو طومال کرنا چاہئے اور دیکھیں گے کہ اگر ان میں سے کوئی بھی فہرست میں موجود ہو:

  • گارڈ لنکس - 215
  • سادہ-share-buttons.com - 133
  • مفت-share-buttons.com - 71
  • فورم.topic50813058.darodar.com - 55
  • فری - سماجی بٹن..com - 41
  • www.event-tracking.com - 34
  • Site26.simple-share-buttons.com - 26
  • www3.free-social-buttons.com - 23
  • www.Get-Free-Traffic-Now.com - 18
  • خرید- چیک-online.info - 17

مندرجہ بالا فہرست ایک صارف کی طرف سے پیدا ڈمی اکاؤنٹ سے آتا ہے جو اس کا استعمال نہیں کرتے. لہذا، اکاؤنٹ کو ٹریکنگ کی شناخت نہیں ملی. یہ Google Analytics کی پروفائل پر مبنی دکھاتا ہے، کہ سپیمرز نے بے ترتیب شناخت کے ذریعہ سائیکلنگ کو ختم کر دیا ہے امید کے ساتھ کہ وہ جواب حاصل کرتے ہیں. ہر ڈومین کے ساتھ منسلک اعداد و شمار اس بات کا یقین کر رہے ہیں کہ رجوع سپیم کی طرف سے پیدا ہونے والے دورے.

فلٹرز

یہ قابل ذکر ہے کہ Google Analytics کی طرف سے جمع کردہ اعداد و شمار صرف اسپام سے مفت ہے اگر صارف فلٹر پر لاگو ہوتا ہے. کسی کو ایک طبقہ بنانا پڑتا ہے، ان تمام فلٹر کے قوانین میں شامل ہونا چاہئے جو وہ استعمال کرنا چاہتے ہیں. یہ ایک مفت عمل ہے. مثال کے طور پر فراہم کی گئی ہے، سپیم سیشن زیادہ تر ایک یا دونوں درج ذیل اقسام میں گر جاتے ہیں:

  • غلط ہوسٹ نام. اس کا مطلب ہے کہ یہ آپ کی سائٹ کا حوالہ نہیں دیتا.
  • سکرین قرارداد. اس صارف نے ابھی تک اس ویب سائٹ کے لئے اسکرین کی قرارداد مقرر نہیں کی ہے.

لہذا، دو فلٹرز کو استعمال کرتے ہوئے، صارف مستقل طور پر انہیں رپورٹ سے خارج کر سکتا ہے.

آخری چند سیشن

اگر کسی کو ڈومینز کی فہرست بنانے اور برقرار رکھنے کا ارادہ نہیں ہے، تو گزشتہ چند دوروں کو ختم کرنے کا اختیار ہے. یہ اسپامر کی تکنیک ان کے خلاف ہوتا ہے. چونکہ یہ سپیم ڈومین کا پتہ لگانے کے لئے نسبتا آسان ہے، یہ ایک مخصوص مخصوص فلٹر کرسکتا ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ نئے ریفریجریٹر سپیم کے ہر نئی لہر میں نہیں آتا. لہذا صارف کو فلٹر قوانین کی فہرست کو اپ ڈیٹ کرنے اور توسیع کرنے کی ضرورت نہیں ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہرین گوگل تجزیہ ریفرل سپیم کے لئے ایک فوری فکسڈ کی تجویز کرتا ہے
Reply