Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین - ؛ میلویئر، وائرس اور ٹروجنز سے میک کو محفوظ کرنے کیلئے 8 تجاویز

1 answers:

فلیش بیک Trojans کے حالیہ پھیلاؤ لوگوں کو وائرس اور میلویئر سے تھکاوٹ سے بہت زیادہ توجہ مل چکا ہے. تکنیکی طور پر بولنے والے، تمام میک وائرس اور میلویئر آپ کے آلے کو ناپسندیدہ اطلاقات اور کھیلوں کے ذریعے گھساتے ہیں. اس طرح، یہ بہت ضروری ہے کہ آپ کے آلے کو بہت جلد دیر سے پہلے ممکن ہو سکے اور آپ اپنے تمام اعداد و شمار کو کھو دیں.

یہاں مائیکل براون، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ نے وائرس اور میلویئر سے میک محفوظ کرنے کے لئے کچھ سادہ تجاویز کا اشتراک کیا ہے.

1. قابل جاوا جاوا

اگر آپ نے جاوا کے ذریعہ فلیش بیک اور دیگر قسم کے میلویئر اور وائرس انسٹال کیے ہیں تو، آپ کو اسے جتنا جلد ممکن ہو اس کو غیر فعال یا غیر فعال کرنا چاہئے. ایپل اور مائیکروسافٹ نے اپنے صارفین کو بہت سے جاوا سیکورٹی اپ ڈیٹس اور تجاویز فراہم کی ہیں. آپ ان وائرس اور میلویئر سے متاثرہ جاوا کو غیر فعال کرنے کے بارے میں جاننے کے لئے ان اپ ڈیٹس کا جائزہ لے سکتے ہیں. یہ آپ کے میک آلہ کو نقصان پہنچانے سے روکنے میں ناکام رہا ہے.

2. اپنے اطلاقات اور OS X سافٹ ویئر کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کریں

باقاعدہ بنیاد پر آپ کے ایپلی کیشنز اور OS X سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ کرنے میں یہ بہت ضروری ہے. ایپل ہر ہفتے سیکورٹی اپ ڈیٹس جاری کرتا ہے اس کے صارفین کو اس بات کا یقین رکھنے کے لئے کہ کس طرح کے تیسرے فریق کے سافٹ ویئر اور ایپس کے ساتھ جانے کے لئے اچھے ہیں کے بارے میں مطلع کیا گیا ہے. آپ ایک ہفتے میں ایک بار آپ کے اطلاقات اور کھیل کو برقرار رکھنے کے ذریعے میلویئر اور وائرل حملوں کو روک سکتے ہیں. اس کے لئے، آپ کو سافٹ ویئر اپ ڈیٹس سیکشن میں جانا چاہئے اور تازہ ترین ایپل کی درخواست ڈاؤن لوڈ کرنا چاہئے.

3. ایڈوب ایکروبیٹ ریڈر کو غیر فعال یا ہٹا دیں

اگر آپ اسے استعمال نہیں کر رہے ہیں تو آپ کو ایڈوب ایکروبیٹ ریڈر کو آپ کے میک کی میموری پر رکھنے کی ضرورت نہیں ہے. ٹیک ماہرین نے ثابت کیا ہے کہ ایڈوب ایکروبیٹ ریڈر نے کئی سیکورٹی کے مسائل اور خلاف ورزیوں کی ہے. لہذا یہ انتہائی سفارش کی جاتی ہے کہ آپ اسے انسٹال کریں اور پھر اسے انسٹال نہ کریں. ہم آپ کو ایڈوب ایکروبیٹ ریڈر کے طور پر متبادل تلاش کرنے کا مشورہ دیتے ہیں کہ ایک اچھا پروگرام نہیں ہے..

4. میک OS ایکس کے لئے انسداد وائرس سافٹ ویئر انسٹال کریں

بہت سے لوگوں کو اپنے میک آلات پر اینٹیوائرس پروگرام کا استعمال کرتے ہیں. اس کے ساتھ جانے کا ٹھیک ہے لیکن اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ نے اپنے اینٹیوائرس کو اپ ڈیٹ کیا ہے. آپ کو اپنے آلہ کو باقاعدہ بنیاد پر انسٹال کرنا اور اسکین کرنا چاہئے. یہ آپ کا میک ڈیوائس میلویئر سے محفوظ رکھتا ہے اور آپ کو کسی بھی مسئلہ کے بغیر انٹرنیٹ سے لطف اندوز کرنے میں مدد مل سکتی ہے.

5. فلیش بلاک پلگ ان کا استعمال کریں

آپ کو فلیش اور ایکروبیٹ کی خدمات کو غیر فعال کرنے کے بعد، اگلا مرحلہ فلیش فلیش پلگ ان کا استعمال کرنا ہے. انٹرنیٹ پر کسی بھی مسئلہ سے بچنے کے لئے اس پلگ ان کو انسٹال کرنا ضروری ہے. یہ آپ کے میک ڈیوائس کو محفوظ رکھنے سے میلویئر اور تمام قسم کے وائرس کو روک سکتا ہے. پلگ ان تمام براؤزرز کے لئے دستیاب ہے اور قیمت سے پاک ہے.

6. ڈاؤن لوڈ ہونے کے بعد خودکار فائل کھولنے کو غیر فعال کریں

آپ مطلوبہ فائلوں کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد، خودکار فائل کھولنے کے اختیارات کو غیر فعال کرنے کے لئے ضروری ہے. فائلوں کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد صفاری کے ڈیفالٹ کھولنے کے لئے. آپ کی آن لائن کی حفاظت اور سیکورٹی کے لئے، آپ کو یہ خصوصیت آپ کے سب سے جلد میں غیر فعال کرنا چاہئے.

7. اینٹی میلویئر تعریفیں کو فعال کریں

اینٹی میلویئر کی تعریف کی اجازت لازمی ہے. لہذا آپ کو چیک کرنا چاہئے کہ اگر وہ مناسب طریقے سے فعال ہو یا نہیں. اس کے لئے، آپ کو اوپن سسٹم کے اختیارات پر جانا چاہئے اور "سیکورٹی اور رازداری پر کلک کریں". آپ کو یہ بھی دیکھنا چاہئے کہ اگر دستی طور پر فہرست کو اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے. اگر یہ نہیں ہے تو، آپ کو اسے جلد ہی اپ ڈیٹ کرنا چاہئے.

8. رینڈم سافٹ ویئر نصب کرنے سے بچیں

انٹرنیٹ کا استعمال کرتے ہوئے، آپ کو بڑی تعداد میں پروگراموں کو نصب کرنے کے لئے کہا جائے گا. یہ ہیکرز کی ایک چال ہے کیونکہ آپ اپنی ذاتی معلومات چوری کرنا چاہتے ہیں. آپ کو ایسی چیزیں انسٹال نہیں کرنا چاہئے جو انٹرنیٹ پر سرفنگ کرتے وقت آپ کو یقین نہیں آتی ہے. ایک بار جب کچھ عجیب چیزیں ظاہر ہوتی ہیں، تو ان کو ونڈوز کو بند کرنے یا اپنے کمپیوٹر کو دوبارہ شروع کرنے کی سفارش کی جاتی ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہرین & ndash؛ میلویئر، وائرس اور ٹروجنز سے میک کو محفوظ کرنے کیلئے 8 تجاویز
Reply