Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: آپ آن لائن جرم کے 4 اقسام آج آپ کو متاثر کر سکتے ہیں

1 answers:

جیسا کہ انٹرنیٹ بہت سے کمپیوٹرز، ہیکرز اور دیگر سائبر مجرمین کو منسلک کرنا جاری رکھےان کی ضروریات کو انجام دینے کے لئے نئی تکنیکوں کو تیار کرنا جاری رکھیں. ہیکرز جو ٹکنالوجی استعمال کرتے ہیں وہ ٹیکنالوجی کی ترقی کے طور پر بہتر بناتے ہیں. جب ہمویب سائٹ بنانا، ہم اس حقیقت پر غور کرتے ہیں کہ ہیکر کمپیوٹر سسٹم سے بہت قیمتی معلومات حاصل کرسکتے ہیں. اس کے نتیجے میں،آپ کے ای کامرس کی ویب سائٹ اور آپ کے گاہکوں کی حفاظت بہت زیادہ مدار پر ہے.

ان معاملات سے دور رہنے کے لئے، یہ خاص طور پر کچھ مخصوص شامل کرنے کے لئے ضروری ہےآپ کے آن لائن اور کمپیوٹر ایپلی کیشنز کے اقدامات لہذا راس بربر، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ کمپیوٹر سے متعلقہ دھوکہ دہی کی سب سے زیادہ مشہور اقسام کی وضاحت کی ہے:

1. فشنگ

یہ جرم جعلی یا کلونڈ ویب صفحات کے استعمال میں شامل ہے. ہیکر یا سائبر کرائممقصد کے پیچھے صفحات بنا سکتے ہیں جو ایک مخصوص ویب فارم کے ساتھ مل کر یا فارم میں سائن ان ہیں. اس چینل کے بعد، سکیمرپھر متاثرین کو ان کے لنکس پر کلک کرنے کے طریقوں کے لئے لگ رہا ہے. یہ تکنیک خاص طور پر ذاتی معلومات کی طرح چوری میں سازش ہےپاس ورڈ اور کریڈٹ کارڈ کی معلومات.

2. ہیکنگ

ہیکنگ سب سے پرانی انٹرنیٹ دھوکہ دہی کے معاملات میں سے ایک ہے. ہیکنگ میں غیر قانونی شامل ہےکمپیوٹر سسٹم میں داخلہ اور سسٹم پر کچھ عام غیر قانونی سرگرمیوں کو انجام دینا. تمام ہیکنگ کے معاملات میں سے اکثر بیمار ارادے شامل ہیںہیک کھیلنے والے شخص کے پیچھے..ہیکنگ سب سے بڑے پیمانے پر بڑے پیمانے پر جرائم اور اسکینڈس کی سہولت فراہم کرتی مثال کے طور پر، ہیکرز مختلف بینک تک رسائی حاصل کرسکتے ہیںمختلف حروف میں لاگ ان. یہ لاگ ان تاریک ویب پر دستیاب ترقیاتی ممالک میں افراد کو پیسہ منتقل کرنے کے لئے دستیاب ہوسکتی ہیںبغیر ٹریس.

3. شناخت چوری

ذاتی معلومات ایک کمپیوٹر کے نظام کے ذریعے بہت تیز ہوسکتی ہے. مثال کے طور پر،ہیکرز SQL تکنیک کی طرح آسان تراکیب استعمال کرسکتے ہیں اور ڈیٹا بیس میں انٹری حاصل کرسکتے ہیں جو متعلقہ کلائنٹ کی معلومات سے بھرا ہوا ہے. اس کے نتیجے میں،ہیکر ایک کمزور ویب سرور پر فائلوں میں ترمیم، اپ لوڈ، ڈاؤن لوڈ کریں یا حذف کر سکتے ہیں. اس کے علاوہ، ہیکر کچھ غیر قانونی کارروائی بھی کر سکتا ہےجیسے دوسرے انٹرنیٹ فراڈ کی سرگرمیوں میں استعمال کے لئے ذاتی معلومات چوری.

4. ویب سائٹس کا کلوننگ

کچھ سائبر مجرموں نے اپنی مہارت کو سپیمنگ سے کہیں زیادہ لے لی ہے. مثال کے طور پر، وہاںایسے معاملات ہیں جہاں ہیکر ویب سائٹس کو تخلیق کرتے ہیں جو دوسری سائٹ کا نقل ہے. اس چال کے پیچھے معیاری ارادے میں کچھ ضرورت ہوتی ہےخطرناک افراد پر حملہ دوسرے معاملات میں، وہ لوگ اپنے کلونٹ اسٹور کے صفحات میں کچھ خریداری کرتے ہیں، صرف بہت پیسے چوری کرتے ہیںان کی طرف سے. دوسری صورتوں میں، ذاتی معلومات کو اس طریقے سے ہیکرز میں لے جا سکتا ہے.

نتیجہ

کمپیوٹر کے نظام کی ترقی کے بعد اضافہ میں انٹرنیٹ پر دھوکہ دہی کا مقدمہ ہے.بہت سی معاملات ہیں جن میں معاہدے کی حالت میں لوگوں کے سائبر سیکیورٹی آپریشنز شامل ہیں. ان تمام معاملات میں، ہیکرز جیسے افراداور سکیمرز ایک اہم کردار ادا کرتے ہیں. کمپیوٹر دھوکہ دہی کے اقسام اور شکلوں کا علم ایک نظام چلاتا ہے جس طرح سے فائدہ مند ہوسکتا ہے. اندردوسرا مقدمہ، کمپیوٹر فراڈ ایک ایسا بنیاد بناتا ہے جس کے ذریعہ لوگ فیکس ماہی گیری کی طرح ہیک تلاش کرسکتے ہیں. یہ گائیڈ ویب منتظم کی مدد کرسکتا ہےیا بلاگر مکمل ہیکنگ کے لئے اقدامات میں اقدامات کی حفاظت میں اضافہ.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر: آپ آن لائن جرم کے 4 اقسام آج آپ کو متاثر کر سکتے ہیں
Reply