Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر مذاکرات ریفریجریشن سپیم کے نئے ویو کے بارے میں گوگل کے تجزیات کے اعداد و شمار کو ضائع کرنے کے بارے میں

1 answers:

اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ بہت سے حوالہ ٹریفک آپ کے Google Analytics میں آ رہے ہیں، تو آپ کو یہ اندیشہ ہونا چاہئے کہ ہیکرز آپ کی معلومات اور سائٹ کی تفصیلات چوری کرنے کی کوشش کر رہے ہیں. ٹیکنالوجی کے ماہرین نے ہمیں بہت سے تجاویز، چالیں اور تجاویز کے سپیم سے چھٹکارا حاصل کرنے کے بارے میں تجاویز فراہم کی ہیں. انہوں نے اس سے لڑنے اور آپ کے غور کے لئے ممکنہ حل تجویز کرنے کے لئے کئی طریقوں کو تیار کیا ہے.

ان دنوں، حوالہ سپیم کے بہت سے ٹکڑے ٹکڑے Google Analytics کے اعداد و شمار کو نقصان پہنچاتے ہیں. یہ ویب ماسٹرز اور ویب سائٹس کے شراکت داروں کے لئے بہت پریشانی کا معاملہ ہے. حملوں کو ٹریفک ریفریج کی رپورٹوں کو بہت اہمیت دیتا ہے اور گوگل تجزیاتی خصوصیات کو بہت حد تک نقصان پہنچاتی ہے. یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ یہ چھوٹے اور بڑے کاروباری مالکان دونوں کے لئے بڑی مشکلات میں سے ایک ہے.

بدقسمتی سے، حوالہ سپیم سے چھٹکارا حاصل کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے، لیکن مندرجہ ذیل تجاویز، جو سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ کی طرف اشارہ کرتے ہیں، اس کی آمد تک پہنچنے میں روک سکتے ہیں. ہماری ویب سائٹ محفوظ اور محفوظ ہے.

گوگل تجزیہ سپیم پیدا کرنے والا حملہ آور

یہاں سوال یہ ہے کہ اور کس طرح حملہ آوروں نے گوگل تجزیہ سپیم پیدا کیا ہے؟ ویب ماسٹرز کے لئے، اس سوال کا جواب تلاش کرنے میں بہت مشکل نہیں ہے. وہ ان کے Google Analytics کی تفصیلات چیک کر سکتے ہیں اور ان کا اندازہ کرتے ہیں کہ اگر ان کی سائٹ جعلی ٹریفک حاصل ہوتی ہے..ایک ویب سائٹ کا مالک اس سائٹ کے لئے نامیاتی ٹریفک پیدا کرنا ضروری ہے. ریفریجریٹر سپیم ہیکرز کی طرف سے استعمال کیا جاتا ہے تاکہ غیر منظم اور جعلی ٹریفک پیدا ہو. اس طرح کی ریفرل پروگراموں کی فروخت اور لیڈز کچھ بھی نہیں ہیں. ہیکرز ان چالوں کو صرف وائرس، میلویئر پھیلانے اور اپنے فشنگ حملوں کے لۓ استعمال کرتے ہیں. اس طرح، اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ آپ کی سائٹ نامعلوم نامعلوم ذرائع سے مشکوک ٹریفک حاصل کرتی ہے، تو آپ کو فوری طور پر اقدامات کرنا چاہئے.

حوالہ سپیم کس طرح ہوتا ہے؟

اب ہم آپ کو یہ بتانے جا رہے ہیں کہ ریفریجریٹر سپیم کس طرح ہوتا ہے؟ بہت سے ہیکرز آپ کی سائٹس پر حملہ کرتے ہیں اور اپنے اعداد و شمار کو بوٹ کے ذریعے چوری کرتے ہیں. ان میں سے کچھ بھی بڑی تعداد میں لوگوں کو چال کرنے کے لئے مختلف قسم کے بوٹینٹس استعمال کرتے ہیں. کچھ حملہ آوروں کو بھی زیادہ سے زیادہ ویب ماسٹرز کو مشغول کرنے کے لئے جعلی ہٹ اور ماضی کے خیالات بھی پیدا ہوتے ہیں. اس کے لئے، انہوں نے آپ کی سائٹ پر بٹس بھیجا اور آپ کو نامیاتی ٹریفک حاصل کرنے کے لۓ اسے دکھانے کی کوشش کی. اس طرح کے حملہ آوروں نے آپ کے سروروں سے ڈیٹا جمع کرنے کے لئے Google Analytics ٹریکرز اور جاوا سکرپٹ چلاتے ہیں. پھر وہ اس ڈیٹا کو دھوکہ دہی کی سرگرمیوں کے لئے استعمال کرتے ہیں.

Google Analytics

ہم اس حقیقت سے آگاہ ہیں کہ گوگل کی تجزیات ویب سائٹس کی حفاظت اور سلامتی کو یقینی بنانے کے لئے بنائے گئے سب سے زیادہ قابل اعتماد، مستند، اور معروف مصنوعات میں سے ایک ہے. آپ گوگل کے تجزیات اور دیگر اسی طرح کے پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے آپ کی سائٹ حاصل کرنے کے کتنے منفرد خیالات کو ٹریک کرسکتے ہیں. فعال ہونے کیلئے Google Analytics کے لئے آپ کی سائٹ میں ایک کوڈ ڈالنا پڑا ہے. یہ کوڈ اکثر ہیکرز کی طرف سے چوری کیا جاتا ہے کیونکہ یہ اندازہ لگانا آسان ہے اور ان کی غیر قانونی سرگرمیوں کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.

ہر ویب ماسٹر کا یہ واضح ہے کہ Google Analytics کو ایک اکاؤنٹ میں پچاس خصوصیات کی اجازت دیتا ہے. ہر پراپرٹی میں اس کی مخصوص سیریل نمبر ہے. ویب ماسٹر کے طور پر، یہ آپ کا فرض ہے کہ یہ سیریل نمبر اندازہ کرنے کے لئے مشکل یا ناممکن بناؤ. آپ اپنی ترتیبات کے صفحے پر جانے سے اسے تبدیل کرسکتے ہیں.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر مذاکرات ریفریجریشن سپیم کے نئے ویو کے بارے میں گوگل کے تجزیات کے اعداد و شمار کو ضائع کرنے کے بارے میں
Reply