Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر کمپیوٹر وائرس کے لئے روک تھام کے اقدامات کا اعلان کرتا ہے

1 answers:

ہم سب کے ساتھ دردناک اور ناقابل فراموش محض کمپیوٹر وائرس کے ساتھ کچھ نقطہ نظر تھا. ہم ایک دوسرے میں مشترکہ سبق ایک خوشگوار سوچ ہے جو آپ کو ان وائرس سے بچنے سے پہلے سے بچنے کے طریقوں کو معلوم تھا.

فکر نہ کرو، اس مضمون میں سیمالٹ کے سب سے زیادہ تجربہ کار ماہرین میں سے ایک، آئیون کونوولوف، کمپیوٹر وائرس انفیکشن سے بچنے کے عملی طریقوں پر روشنی ڈالتے ہیں. ان میں شامل ہیں:

قانونی طور پر جائز اور قابل اعتماد ذرائع سے پروگراموں کو ہمیشہ ڈاؤن لوڈ کریں

یہ وائرس کمپیوٹر پروگراموں کو متاثر اور معاہدے کرتے ہیں لہذا اس طرح آپ کے سسٹم میں داخل ہوجاتی ہے. لہذا، آپ کو حقیقی سپلائر یا تیسری پارٹی کی ویب سائٹ سے پروگرام ڈاؤن لوڈ کرنا لازمی ہے.

کمپیوٹر بیک اپ رکھیں

یہ آپ کے تمام اہم فائلوں کی ایک اضافی کاپی ہمیشہ کے لئے مشورہ دی جاتی ہے. بیک اپ آپ کو آپ کے تمام اعداد و شمار کو بحال کرنے اور عام افعال کے ساتھ جانے کی اجازت دیتا ہے.

ای میل منسلک اسکین اور تصدیق کریں

شہر میں نیا چیلنج ای میل منسلکات کے ذریعہ یا تو نیت سے یا ناگزیر طور پر وائرس انفیکشن ہے. بدقسمتی سے ای میل منسلکات میل کے کھولنے پر ایک نظام درج کرتے ہیں لہذا ان منسلکات کو ڈاؤن لوڈ کرنے سے پہلے اسکین اور توثیق کرنے کی ضرورت ہے. یہ بھی زیادہ مفید ہے کیونکہ ای میل کے ذریعہ سمجھوتہ کیا جا سکتا ہے اور اس سے پتہ چلتا ہے کہ وہ وائرس منتقل کر رہے ہیں.

اینٹی وائرس اور میلویئر حل انسٹال کریں

اپ ڈیٹس اینٹی وائرس اور میلویئر سوفٹ ویئر آپ کے کمپیوٹر کے محافظ کو پرچم لگانے اور ممکنہ خطرات کو دور کرنے میں بناتا ہے..ایڈمنسٹریٹر حفاظتی مقاصد کیلئے مسلسل نظام اسکین بھی چل سکتا ہے.

ای میل تصویری پیش نظارہ کو غیر فعال کریں

آپ کو آپ کے سسٹم میں وائرس حاصل کرنے کے لئے ای میل منسلکات پر متاثرہ فائلوں کو ڈاؤن لوڈ کرنے کی ضرورت نہیں ہے. آپ کے ای میل میں صرف تصاویر کا جائزہ لینے سے انفیکشن شروع ہوسکتا ہے. اس سے بچنے کے لئے، آپ کے ای میل کلائنٹ کی تصویر کی پیش نظارہ کو غیر فعال کر کے صرف ان وسائل کو دیکھیں جو قابل اعتماد ذرائع سے موصول ہوئی ہیں.

باقاعدہ آپریٹنگ سسٹم اپ ڈیٹس

آپ کے کمپیوٹر سسٹم وائرس سے آزاد رہیں گے جب آپ ہر وقت اپ ڈیٹنگ آپریٹنگ سسٹم کی کوشش کریں گے. اپ ڈیٹس یہ تازہ ترین کمپیوٹر وائرس سے نمٹنے کے قابل اور قابل بناتے ہیں.

آپ کو کمپیوٹر فائر فاکر کو چالو کریں

یہاں تک کہ جب آپ اپنے پروگراموں اور آپریٹنگ سسٹم کو اپ ڈیٹ کرتے ہیں تو، فائر فلو وائرس وائرس کے انفیکشن کے خلاف آپ کے کمپیوٹر کی پہلی اور آخری لائن ہے. تیسری پارٹی کے وائرس انفیکشن سے بچنے کے لۓ اسے برقرار رکھیں اور فعال رکھیں.

کمپیوٹر ایڈمنسٹریٹر حقوق کا استعمال کریں

ایک کمپیوٹر کو صرف ایک منتظم ہونا چاہئے جو پروگراموں کو انسٹال کرنے کے لئے تمام حقوق اور استحکام رکھتے ہیں. اس طرح کے خطرات سے آپ کے سسٹم کو بے نقاب کرنے سے غیر ملکی صارفین سے بچنے کے لئے ان حقوق کا استعمال کریں.

باقاعدگی سے پی سی سسٹم مانیٹرنگ

ٹھیک ہے، آپ نہیں جانیں گے کہ آپ کے کمپیوٹر کے فائر فال کو غیر فعال کردیا گیا ہے، یا آپ کے او ایس پروگراموں کے لئے اپ ڈیٹس کی ضرورت ہوتی ہے جب تک کہ آپ باقاعدہ طور پر آپ کے سسٹم کی نگرانی کریں.

کمپیوٹر نوٹیفیکیشنز پر عمل کریں

اینٹی وائرس اور میلویئر کے پروگرام کو اس طریقے سے کوڈت کر دیا جاتا ہے جیسے صارفین کو پیشگی طور پر انتباہ کرنے پر تازہ ترین اپ ڈیٹس کی ضرورت ہوتی ہے یا دستیاب ہے. وہ صارف کو اطلاع دیں گے جب میلویئر کے خطرے کا پتہ چلا جاتا ہے. ایسی انتباہ اور اطلاعات کو نظر انداز نہ کریں. اسی نوٹ پر، طویل عرصہ میں تمام کمپیوٹر اپ ڈیٹس کے بارے میں اطلاعات پر عمل کریں.

آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ قائم اور برقرار رکھنے

بڑی تنظیموں کے لۓ، آپ کو آپ کے کمپیوٹر سرورز اور نظام کو ہموار آپریشن کیلئے برقرار رکھنے کے لئے آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ کی ضرورت ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر کمپیوٹر وائرس کے لئے روک تھام کے اقدامات کا اعلان کرتا ہے
Reply