Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: میں میک میلویئر سے اپنے آپ کو کیسے بچاؤں؟

1 answers:

شروع کرنے کے لۓ، اپنے آپ کو تحفظ دینے کے لئے میلویئر سے بچنے کے لئے سب سے اہم پہلو موجود ہے. سب سے اہم بات، آپ کے سسٹم اور اپنے تمام سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ رکھنا. سافٹ ویئر کمپنیوں کو اکثر سیکورٹی کے خطرات کو تلاش اور درست کرنا. یہ خطرات ہیکرز کے لئے کمزور پوائنٹس کی شناخت اور آپ کی مشین پر بدسلوکی سوفٹ ویئر انسٹال کرنے کے لئے باقاعدگی سے طریقوں کو بڑھانے. بعض اوقات، لوگ سوچتے ہیں کہ ایک سیکورٹی خطرے کو بند کرنے کے لئے ایک اپ ڈیٹ کی رہائی پر، ہیکرز چھوڑ دیں گی. تاہم، ایسے اپ ڈیٹس کو ہیکرز کو کمپیوٹروں پر حملہ کرنے کا آسان طریقہ فراہم کرنا ہے جو اپ ڈیٹ نہیں ہوئے ہیں.

مثال کے طور پر، 2012 میں میلویئر (سبپاب) شائع ہوا تھا جس میں مائیکروسافٹ آفس کے خطرے کا فائدہ اٹھایا گیا تھا جو 2009 کے موسم خزاں میں اپ ڈیٹ کی طرف سے ختم ہوگیا تھا. اسی طرح، فلیش بیک ٹروجن نے کمزوریوں کو فائدہ اٹھایا ہے.

اس سلسلے میں، Ross Barber، سیمالٹ کسٹمر کامیابی کے مینیجر، اب بھی رہتا ہے اپ ڈیٹ انسٹال کرنے کے لئے کتنی اہم ہے.

ایڈویئر

ایڈوی میک میک پر تیزی سے پھیلاؤ کا خطرہ ہے. ایڈویئر سے متعلقہ پروگراموں کو روزانہ ضائع کرنے میں رکھنا ہے. خاص طور پر، اینٹی وائرس سافٹ ویئر جیسے ایپل کے اینٹی میلویئر کے تحفظ کو ان ایڈویئر کا پتہ لگانا نہیں ہے. اس کے باوجود، اگر انھیں پتہ چلا جاتا ہے تو، اینٹی وائرس پروگراموں کو وائرس کو مکمل طور پر نہیں ہٹا دیں گے. تاہم، اعتماد مند ڈاؤن لوڈز کے ذریعے ایڈویئر آسانی سے بچا جاسکتا ہے. یقینی بنائیں کہ انسٹالرز کی طرف سے پیش کردہ سافٹ ویئر لائسنس کے معاہدے پر آپ کو توجہ دینا پڑے گا. اگر آپ کو سافٹ ویئر سے مختلف چیزوں کو انسٹال کرنے کے لئے کہا جاتا ہے تو آپ کو انسٹال کرنے کی منصوبہ بندی کی گئی ہے، انسٹالر کو چھوڑ دیں.

جاوا کے احتیاط سے

جاوا اس سے ممکنہ خطرات کا ذریعہ بننے کے لئے جانا جاتا ہے. خوش قسمتی سے، براؤزرز میں جاوا زیادہ محفوظ بنانے کے لئے کچھ اپ ڈیٹس متاثر کئے گئے ہیں. اس کے نتیجے میں، جاوا کی کوئی نیا مسئلہ نہیں دیکھی گئی تاہم، نئے خطرات جلد ہی ظاہر ہوسکتے ہیں. لہذا سفاری 6.1 یا بعد میں ورژن استعمال کریں اور جاوا استعمال کرنا ضروری ویب سائٹس پر جاوا پر بھروسہ کریں.

دیگر انٹرنیٹ پر مبنی ٹیکنالوجی

سب سے پہلے، فلیش بنیاد پر استحصال ایک اور مسئلہ ہے. ماضی میں ایسے مسائل کو استعمال کیا گیا ہے جو میک کو متاثر کرتے ہیں. خوش قسمتی سے، HTML5 مواد نے موجودہ نظام میں فلیش مواد کو تبدیل کردیا ہے. تاہم، اگر فلیش سے بچنے سے کوئی اختیار نہیں ہے تو پھر Safari براؤزر میں ClickToFlash توسیع انسٹال کریں جس میں ناپسندیدہ فلیش مواد کو بلاک کرتا ہے. متبادل طور پر، کروم براؤزر زیادہ محفوظ ہے کیونکہ اس کے پاس "کھیلنا کھیلنے کیلئے کلک کریں" کی خصوصیت ہے.

اس کے بعد، جاوا اسکرپٹ آپ کی مشین پر بدسلوکی سوفٹ ویئر ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں، لیکن یہ کھلی یا اسے انسٹال نہیں کرسکتا ہے. تاہم، یہ انسٹال کرنے میں آپ کو چوری کا ایک راستہ تلاش کر سکتا ہے. جاوا اسکرپٹ پاپ اپ کی حمایت کرتی ہے جس کا دعوی ہے کہ آپ کے سسٹم کو ٹروجن سے متاثر کیا گیا ہے اور آپ کو مدد حاصل کرنے کے لئے ایک دیئے گئے فون نمبر پر فون کرنے کی ضرورت ہوتی ہے. یہ جعلی انتباہات بار بار جاوا اسکرپٹ کو استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں کہ آپ اسکام پیج چھوڑنے سے روکنے کے لۓ. سفاری میں کروم میں اڈ بلکل انسٹال یا جاوا اسکرپٹ بلاکر انسٹال کرکے اس سگنل سے بچا جاسکتا ہے.

ٹروجن اور دیگر سیکورٹی کے مسائل سے بچنے

مندرجہ بالا معاملات سے باہر، آپ کو عام ٹورنجن سے اپنے آپ کو بچانے کے لئے کافی محتاط ہونا چاہئے. سب سے اہم بات، کسی نامعلوم ذریعہ سے کسی درخواست یا سافٹ ویئر کو کھول نہیں. اس کے علاوہ، کھلی وائرلیس نیٹ ورک کا خیال رکھنا. ایک بیمار ذہنی شخص آپ کو نیٹ ورک کے ذریعے بدسلوکی فائل بھیج سکتا ہے.

آخر میں، باقاعدہ اپ ڈیٹ بیک اپ کو برقرار رکھنا. ترجیحات، ایک مختلف بیرونی ہارڈ ڈرائیو. اس طرح، اگر آپ کا کمپیوٹر کبھی بھی متاثر ہو جاتا ہے، تو آپ کو مسئلے کو تبدیل کرنے کے لئے مختلف اختیارات ہوں گے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر: میں میک میلویئر سے اپنے آپ کو کیسے بچاؤں؟
Reply