Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: آپ کے مالویئر کو جانیں

1 answers:

کمپیوٹر کے صارفین کو ہمیشہ ایسے معاملات سے نمٹنے کی ضرورت ہوتی ہے جو کمپیوٹر کو متاثر کرے، چاہے وہ مسئلہ اندرونی طور پر تیار ہوجائے یا خارجی ذرائع سے آگاہ ہو. اہم خدشات میں سے ایک صارفین کو روزانہ کی بنیاد پر نمٹنے کی ضرورت ہے، ان کے کمپیوٹر کی حفاظت میلویئر انفیکشن سے متعلق ہے. کوئی صارف اپنے کمپیوٹر کو اس طرح سے کام نہیں کرنا چاہتی ہے جس سے یہ اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ اس سے متاثر ہوسکتا ہے. سست کارکردگی جیسے سست کارکردگی یا مسلسل نظام منجمد میں سوچتا ہے کہ میلویئر کمپیوٹر میں آئی ہے، اور یہ واقعی ایک بڑی فکر ہے.

کام کرنے والے کمپیوٹر کا سب سے عام مشتبہ ایک وائرس ہے، لیکن کبھی کبھی یہ میلویئر، سپائیویئر یا ایڈویئر ہے. آپ کے کمپیوٹر میں ان چیزوں کی فکر سے بچنے کے لۓ، لیزا مچیل، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، مندرجہ ذیل سیکورٹی اقدامات پر غور کرنے کی پیشکش کرتے ہیں:

اینٹی وائرس یا اینٹی میلویئر سافٹ ویئر نصب کرنا

کمپیوٹر کے نظام وینڈرز اور دیگر آئی ٹی سروس فراہم کرنے والے اینٹی وائرس اینٹی وائرس کے خلاف اینٹی ایڈویئر، اینٹی سپائیویئر اور دوسرے آلات کے ساتھ پیش کرتے ہیں جو کمپیوٹر پر ہر قسم کے انٹرنیٹ سیکورٹی کے حملے کو برقرار رکھتی ہیں. مخالف میلویئر کے ذریعہ سیکورٹی نافذ کرنے والے کو مکمل طور پر کمپیوٹر کے مالک کی ذمہ داری ہے، لیکن غیر ضروری صارفین کو یہ احساس نہیں ہے. وہاں وہ لوگ ہیں جو میلویئر کے حفاظتی سافٹ ویئر کو بھی انسٹال کریں گے جو یہ بتاتے ہیں کہ یہ کمپیوٹر کی رفتار اور کارکردگی کو متاثر کرتی ہے. آپ اس غلطی کو نہیں بنا سکتے ہیں اگر آپ اپنے کمپیوٹر کو طویل عرصے تک آپ کی خدمت کرنا چاہتے ہیں. اگر آپ کے کمپیوٹر کی کارکردگی نیچے آ رہی ہے تو، آپ کو اینٹی وائرس ایپلی کیشنز کی طرح اہم ایپلی کیشنز کو انسٹال کرنے سے کہیں زیادہ رام شامل کریں..

کمپیوٹر سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ رکھنے میں

یہ انٹرنیٹ سیکورٹی کا ایک اور پہلو ہے کہ بہت سے لوگ اکثر بھول جاتے ہیں. یہ ضروری ہے کہ کمپیوٹر پر انسٹال ہونے والے تمام سافٹ ویئر کو ہر وقت اپ ڈیٹ کیا جائے. یہ سب سے تیزی سے بڑھتی ہوئی صنعت ہے، اور اسی طرح، نئی ترقی (اچھے اور خراب دونوں) ایک اور دن تلاش کر رہے ہیں. جیسا کہ سوفٹ ویئر کے فراہم کنندہ ان کی مصنوعات کو بہتر بنانے کے طریقوں پر مصروف ہیں، میلویئر تخلیق کار اور مرتکب ہمیشہ ان کے میلویئر کو پھیلانے کے لئے سسٹم اور ایپلی کیشنز میں لوپ سوراخ کی تلاش میں رہتے ہیں. خوش قسمتی سے، مسابقتی سافٹ ویئر کے فراہم کنندہ اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ تمام لوپ سوراخ بند ہوجائے. لہذا آپ کو اپ ڈیٹس اور پیچ پر لاگو کرنے کی ضرورت ہے جیسے ہی وہ باہر آتے ہیں کیونکہ آپ کے کمپیوٹر کو محفوظ رکھنے کا مطلب ہے.

باقاعدہ کمپیوٹر اسکین

زیادہ سے زیادہ اینٹی میلویئر سافٹ ویئر کو ایک مخصوص شیڈول کے مطابق باقاعدگی سے اسکین انجام دینے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے، لیکن کبھی کبھی کمپیوٹر کا صارف ان ترتیبات کو تبدیل کرسکتا ہے. ڈیفالٹ ترتیبات کو برقرار رکھنے کے باقاعدگی سے خود کار طریقے سے اسکین کی اجازت دیتا ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنائے کہ کسی بھی پتہ لگانے والا میلویئر کو کمپیوٹر سے پہلے ہونے سے پہلے تباہ کردیا جائے. اور اگر آپ محسوس کرتے ہیں کہ خود کار طریقے سے اسکین کے لئے سیٹ فریکوئنسی غیر مطمئن نہیں ہے تو، آپ کسی بھی وقت میکس وائرس اسکین انجام دے سکتے ہیں کہ کمپیوٹر صاف اور محفوظ ہوجائے.

اپنے نیٹ ورک کو محفوظ کرنا

میلویئر کو نیٹ ورک سے منسلک کمپیوٹروں میں پھیل سکتا ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ کے نیٹ ورک سے منسلک 10 کمپیوٹرز کا نیٹ ورک ہے، اگرچہ وائی فائی اور ایک کمپیوٹر جیسے سادہ طریقوں کو بھی متاثر کیا جاتا ہے، پھر دوسرے دوسرے 9 کمپیوٹرز کو آسانی سے بھی متاثر ہوسکتا ہے. کمپیوٹر نیٹ ورک کو محفوظ رکھنے میں نیٹ ورک پر غیر مجاز رسائی کو کنٹرول کرنے کے لئے مضبوط تصدیق کے اقدامات ڈالنے میں محفوظ ہوسکتا ہے.

جب تک کہ کمپیوٹر انٹرنیٹ سے منسلک ہوتا ہے، کمپیوٹر میں مل مالویئر کی لامتناہی امکانات موجود ہیں. لیکن اوپر کے طریقوں، اگر مناسب طریقے سے استعمال کیا جاتا ہے تو، میلویئر کے انفیکشن سے بچنے میں مدد مل سکتی ہے اور کمپیوٹر، فائلوں اور صارف کو سائبر جرم کے مختلف اقسام سے محفوظ رکھنے میں مدد مل سکتی ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر: آپ کے مالویئر کو جانیں
Reply