Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: Google Analytics میں Subdomains فلٹر کرنے کے لئے ایک رہنما خط

1 answers:

ان دنوں، Google Analytics میں اپنی مرضی کے فلٹر اور ذیلی ڈومینز قائم کرنے کے لئے یہ بہت ضروری ہے. یہ آپ کو آپ کی ویب سائٹ کے ساتھ ساتھ ان کے ذرائع کے ٹریفک کا تجزیہ، اندازہ اور جائزہ لینے دیں گے. چاہے آپ کے بلاگ، ایک کمپنی کی ویب سائٹ، کئی لینڈنگ کے صفحات یا ملحقہ سائٹ، ذیلی ڈومینز کو فلٹر کرنے کے لئے ضروری ہے.

یہاں اینڈریو ڈانان، سیمالٹ کے معروف ماہرین میں سے ایک نے اس سلسلے میں کچھ آسان تجاویز کے بارے میں بات کی.

Google Analytics سیٹ کریں

پہلا قدم آپ کے ذیلی ڈومینز میں Google Analytics قائم کرنا ہے. آپ کو ان کے لئے ایک ہی یا مختلف UA کوڈز استعمال کرنا چاہئے اور انہیں اپنے کمپیوٹر پر کہیں محفوظ رکھنا چاہئے. یہ سادہ لگ سکتا ہے، لیکن آپ کو یہ یاد رکھنا چاہئے کہ تمام ویب سائٹس اسی UA کی خصوصیات کا استعمال نہیں کرتے ہیں. آپ کو مختلف ذیلی ڈومینز کے لئے مختلف فلٹر بنانا ہوگا اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ کوڈ درست طریقے سے داخل کیے جائیں.

Google Analytics میں ایک نیا نقطہ نظر بنائیں

اگلا، آپ کو Google Analytics میں نئے خیالات بنانا ہوگا. ایک بار جب آپ اپنا Google Analytics اکاؤنٹ کھولتے ہیں اور اپنے ڈیش بورڈ میں جاتے ہیں تو، آپ کو ایڈمن مینو میں موجود اوپر دائیں کونے سے ترتیبات کو ایڈجسٹ کرنا چاہئے. یہاں آپ ممکن حد تک بہت سے ڈومینز داخل کر سکتے ہیں. آپ کو یاد رکھنے کی واحد چیز یہ ہے کہ آپ مختلف ویب سائٹس کے لئے مختلف فلٹرز کو منتخب کریں اور ہر سائٹ یہاں سائٹ داخل ہونے پر نئے خیالات بنائیں..

ٹیسٹ کے مناظر بنائیں

اگر آپ گوگل کے تجزیات میں نئے ہیں، تو ہم آپ کو کسی بھی دشواری سے بچنے کے لئے ٹیسٹ کے خیالات پیدا کرنے کی سفارش کریں گے. ہر ڈومین اور ذیلی ڈومین کے لئے، آپ مختلف امتحان کے خیالات تشکیل دے سکتے ہیں جو اس بات کا یقین کریں گے کہ آپ نے تمام غلطیوں سے بچنے کی ہے. اس کے بعد آپ اپنے خام ٹریفک کے اعداد و شمار تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں تاکہ یہ معلوم ہوجائیں کہ یہ عمل کس طرح کام کرتا ہے.

اپنی مرضی کے فلٹرز کو اپنائیں

آپ نے نئے خیالات کے بعد، اگلا مرحلہ اپنی مرضی کے مطابق فلٹر استعمال کرنا ہے. اس کے لئے آپ کو اپنی مرضی کے مطابق فلٹر سیکشن کا انتخاب کرنا چاہئے اور ریڈیو بٹن پر جانا چاہئے. اس بٹن پر کلک کریں اور شروع کرنے کیلئے اپنے ذیلی ڈومین یہاں شامل کریں. آپ کے کام کو صحیح طریقے سے کرنے کے لۓ اپنی مرضی کے مطابق فلٹر شامل کرنے کے لئے سب سے زیادہ جامع اور حیرت انگیز طریقوں میں سے ایک ہے.

ریفرل خارج ہونے والی فہرستوں میں شامل کریں

ریفرل خارج ہونے والی فہرستوں کو شامل کرنے کا ایک اچھا خیال ہے کیونکہ یہ آپ کے ذیلی ڈومین کو جعلی اور کم معیار کی ٹریفک حاصل کرنے سے بچائے گا. اس کے لئے، آپ کو اپنی جائیداد یا ذیلی ڈومین کو منتخب کرنا چاہئے. ایک بار جب منتخب کیا گیا ہے تو، آپ کو باخبر رکھنے والے معلومات کے بٹن پر کلک کر سکتے ہیں اور مکمل ریفریجریشن خارج کرنے کی فہرست حاصل کرسکتے ہیں. یہاں آپ اپنے ذیلی ڈومین URL کو شامل کر سکتے ہیں اور شروع کر سکتے ہیں.

ذیلی ڈومین کیا ہے اور اسے کیسے ٹریک کرنا ہے؟

اگر آپ کے پاس چند ویب صفحات ہیں جن کے یو آر ایل www.abc.com یا کچھ اور ہیں، آپ کو آپ کی پسند کے ذیلی ڈومینز کے لئے آسان ہے اور ان کی تعداد محدود نہیں ہے. ایک ذیلی ڈومین ایک واحد ڈومین ہے جو آپ کی مرکزی ویب سائٹ کے تحت پیدا ہوتا ہے اور کسی بھی وقت چالو یا غیر فعال کر سکتا ہے. زیادہ تر اکثر، اگر صارف ایک میزبان خدمت سے دوسرے میں منتقل ہوتے ہیں، تو ان کے لئے آسان ڈومینز رکھنے کے لئے آسان ہے اور یہ انٹرنیٹ پر اپنی مجموعی ساکھ پریشان نہیں کرے گا. اس کے علاوہ، آپ کے ذیلی ڈومین کو کریڈٹ آسان ہے کیونکہ مرکزی ڈومین کا نام آپ کی جانب سے ادا کرے گا اور ادائیگی خود کار طریقے سے آپ کے کریڈٹ کارڈ یا آپ کے پے پال سے بھیجا جاتا ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر: Google Analytics میں Subdomains فلٹر کرنے کے لئے ایک رہنما خط
Reply