Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر جانتا ہے کہ گوگل کے تجزیات سے ریفریجریشن سپیم کیسے ہٹا دیں

1 answers:

ایک سرکاری حل فراہم کرنے کے باوجود ریفریجریشن سپیم پاپ اپ جاری رہتا ہے. اپ ڈیٹ خاص حوالہ کن لنکس کا نشانہ بناتا ہے جس میں غیر متوقع، مفت-ویڈیو-آلے، مطلوبہ الفاظ کی نگرانی کی کامیابی اور درجہ چیکر شامل ہے. تاہم، ہوسٹ نام فلٹر کو انجام دینے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ کسی بھی دوسری ٹیکنالوجی سے پہلے غور کیا جاسکے.

اس طرح، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، آئین کونولوف، حوالہ سپیم کے اس آرٹیکل کے خطرات پر روشنی ڈالتا ہے اور صارفین کو اس طرح کے لنکس سے کیسے نمٹنے میں مدد ملتی ہے.

انٹرنیٹ کے ماہرین کے مطابق، حوالہ جات سپیم ایک مصنوعات یا سائٹ پر بکسس ٹریفک کو بھیجنے کا عمل ہے. یہ نقصان دہ ہو سکتا ہے، لیکن یہ ایک سنجیدہ انٹرنیٹ مسئلہ میں بدل جاتا ہے.

حوالہ سپیم کی اقسام

Google Analytics کے سیاق و نسق میں، دو اہم قسم کے حوالہ سپیم ہیں: ماضی اور سپیم ویب کرالر.

سپیم کرالر روبوٹ ہیں جو مواد کو انڈیکس کرنے کے مقصد کے ساتھ ملاحظہ کرتے ہیں. سب سے زیادہ جاسوسی ویب کرالروں کو ویب سائٹس کی شناخت کا استعمال کرتے ہیں. لہذا وہ تجزیاتی رپورٹوں سے باہر نکل گئے ہیں. تاہم، کچھ سپیم کرالر روبوٹ کے طور پر نہیں آتے ہیں، لہذا وہ گوگل تجزیاتی رپورٹس میں 0 سیکنڈ کی مدت اور 100٪ اچھال کی شرح کے ساتھ سیشن کے طور پر ختم ہوتے ہیں. حال ہی میں، Google نے ایک خصوصیت متعارف کرایا جس میں مکڑیوں اور بوٹوں کے نام سے جانا جاتا فلٹر کرنے کے لئے استعمال کیا گیا تھا، اگرچہ یہ کامل نہیں ہے.

گھوسٹ ریفریجریٹر ٹریفک کے مطابق دو حوالہ سپیم کا سب سے بڑا ذریعہ ہے. یہ سپیم کسی سائٹ کا دورہ نہیں کرتا. اس کے بجائے، سپیمرز اس خیال سے استحصال کرتے ہیں کہ Google تجزیات HTTP درخواستوں کے ذریعہ ڈیٹا کو براہ راست Google کے سرور میں منتقل کرتا ہے. تجزیہ کار جس کا مطلب یہ ہے کہ ہیکر آسانی سے سیشن کرسکتے ہیں. اس کے علاوہ، گھوسٹ ریفریج ٹریفک پروگراموں کی طرف سے پیدا ہوتا ہے جو جعلی HTTP درخواستوں کو کچھ Google تجزیاتی خصوصیات پر ھدف بناتے ہیں جیسے سائٹ پر ٹریفک کا تجربہ نہیں ہوتا. نامیاتی تلاش کے نتائج پھیلانے کے ساتھ ساتھ جعلی واقعات بھیجنے میں استعمال کیا جا سکتا ہے.

ریفریجریشن سپیم کے منفی اثرات

ویب سائٹ کے لئے ویب تجزیاتی ڈیٹا کو سپیم سمجھوتے کا حوالہ دیتے ہیں. "سیشن" جو میٹرک کی مصروفیت کے ٹریفک کی حجم اور درستگی کو بڑھانے کے ذریعے حوالہ سپیم سکو معلومات کے ذریعہ داخل ہوتا ہے. صارفین کو سپیم سے واقف نہیں ہوسکتا ہے، غلط اعداد و شمار اور ٹریفک کی کمی پر فیصلوں کو منسوب کر سکتا ہے.

گوگل کے تجزیات کے اندر ریفریجریشن سپیم کو ہٹانے کے کئی اختیارات ہیں.

فلٹر سپیم کرالرز اور غیر ملکی ہوسٹ ناموں کو خارج کر دیں

زیادہ سے زیادہ ماضی کے حوالہ جات غلط ہوسٹ نام نام کی منسوب کی طرف سے خصوصیات ہیں. مثال کے طور پر، Google تجزیات ریفرل ڈیٹا کا جائزہ لینے کے بعد، ماضی ریفرالز موجود ہوسٹینیم موجود ہیں جو سائٹ کے مکمل طور پر غیر متعلقہ ہیں. لہذا، یہ علم سائٹ مالکان کو فلٹر بنانے کے لئے مدد کرتا ہے جو درست ہوسٹ نام کے بارے میں معلومات کی اجازت دیتا ہے. اس کے علاوہ، یہ حل Google تجزیات کے صارفین کے لئے ڈومینز کے ہاتھوں سے زیادہ متعلقہ ہے. زیادہ سے زیادہ معاملات میں سائٹ کے سب سے اوپر ڈومین نام کی جگہ کافی ہے. ایک سے زیادہ ڈومینز کے معاملے میں، باقاعدگی سے اظہار ریگیکس پال کے ساتھ چیک کیا جانا چاہئے. اس قسم کی فلٹر کسی قسم کی ماضی کے ریفریجریٹر ٹریفک کو خارج کر سکتا ہے. تاہم، ایک اضافی فلٹر ویب کرالر کو ختم کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ وہ ویب سائٹ پر جاتے ہیں اور درست میزبان ناموں کی رپورٹ کرتے ہیں.

ریفرل سپیم کے تمام ذرائع کو فلٹر کریں

یہ حالات پر لاگو ہوتا ہے جہاں ڈومین ماپا نظر میں آسانی سے تبدیل ہوتے ہیں. اس طرح کے فلٹر کو تمام تنازعات کے حوالے سے ریفرل ویب سائٹس میں شامل کرنے کے لئے زیادہ ضروری ہونا چاہئے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر جانتا ہے کہ گوگل کے تجزیات سے ریفریجریشن سپیم کیسے ہٹا دیں
Reply