Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: آؤٹ فاکس فشنگ اسکام پروفیشنلز کیسے ہیں

1 answers:

فشنگ ایک ہیکنگ کا طریقہ ہے جس میں شکار کو کسی مخصوص نقصان دہ لنک پر کلک کرنے کے لئے شامل کرنا شامل ہے. اس وجہ سے، ویب سائٹ کی سفارش کرتے ہیں جو سپیم سے نمٹنے کے بہت سے محققین اور طریقوں ہیں. مثال کے طور پر، زیادہ سے زیادہ لوگوں کو یہ علم ہے کہ ایک چھوٹا ای میل سے کسی بٹن یا لنک کو کلک کرنے میں ایک ہیک کی قیادت ہو سکتی ہے. جہاں تک اس معلومات کو دستیاب ہے، ہیکرز اب بھی اسی انداز میں ان کے حملوں میں کامیاب ہونے لگتے ہیں. مثال کے طور پر، روس سے ہیکرز نے میلویئر پر مشتمل ای میلز کا استعمال کرتے ہوئے Yahoo ہیک حاصل کی. ڈیمو ڈیموکریٹک نیشنل کمیٹی کی معلومات کی خلاف ورزی ایک تصویر کے پیش نظارہ پینل میں ٹروجن اسکرپٹ کے نتیجے میں ہے. جی پی پی ماہی گیری اسکیم بھی ہر گزرنے والے دن کے ساتھ عام ہو رہے ہیں.

لیزا مچیل، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، نے بتایا کہ سب سے زیادہ فشنگ حملوں کو منسلک یا لنک میں مالویئر پر منحصر ہے. ای میل کو شکار کو ایک خصوصی کال کرنے کی کارروائی کرنے کے طریقہ کار کو انجام دینے یا نظام کے ہیکنگ پوائنٹ حاصل کرنے کے لئے ایک لنک پر کلک کرنے کو قائل کرنا ہوگا. ان ہیکرز کا استعمال کرنے والے کچھ طریقوں SQL انجکشن اور کراس سائٹ سکرپٹ ہے. بہت سے ایسے مثال ہیں جہاں کریڈٹ کارڈ کے دھوکہ دہی کا سبب بنتا ہے کہ بہت سے لوگوں کو ان کے پیسے سے محروم ہوجائے. فشنگ ماہی گیری کے ہاتھوں تک افراد کی معلومات کو بھی بے نقاب کرسکتے ہیں. اس سلسلے میں کچھ مشترکہ ماہی گیری کے حملوں میں ملوث افراد اس واقعے میں ملوث افراد ہیں جنہوں نے اپنی ہیک شدہ تصاویر کو بے نقاب کرنے کے لئے دھمکی دی ہے.

آنکھوں سے آنکھیں کھولنے پر کلک نہ کریں

کلک کرنے سے پہلے سوچیں. آپ کو سپیم ای میلز پر کلک کرنے سے بچنے کے ذریعے سے زیادہ سے زیادہ فشنگ حملوں سے بچنے سے بچ سکتے ہیں. مثال کے طور پر، ان میں سے کچھ ای میلز وائرس پر مشتمل ہوسکتے ہیں جو آپ کے کمپیوٹر سسٹم کی سیکورٹی کو سمجھا سکتے ہیں. دوسرے معاملات میں، آپ ایک لنک پر کلک کر سکتے ہیں اور تصدیق کرتے ہیں کہ یہ ایک حقیقی شخص سے تعلق رکھتا ہے. اس کے نتیجے میں، آپ مستقبل کے حملوں کے ساتھ ساتھ موجودہ حملوں کے بارے میں اپنے خطرے میں اضافے میں اضافہ کرتے ہیں. کچھ ہیکرسوں کو ملازمت کے طریقوں جیسے پیغام میں رکنیت کا بٹن رکھنا ان کے ای میل کے .یہ لنک پر کلک نہ کریں. یہ اثر صرف ہیکرز کے ذریعہ تصدیق کرتا ہے کہ ای میل ایڈریس درست ہے اور مستقبل کے حملوں پر عملدرآمد کرسکتا ہے.

اپنی صداقت کی تلاش کے بغیر منسلکات کو ڈاؤن لوڈ نہ کریں. کچھ ای میل فراہم کرنے والوں جیسے جی جی ٹرینجنس اور وائرس کے لئے سیکورٹی کا سکیننگ ہے، جو ای میلز میں موجود ہوسکتی ہیں. یہ ای میل حملوں کے ہیک کے دروازے کھول سکتے ہیں. آؤٹ لک کے صارفین کے لئے، تصویری پیش نظارہ مقرر نہ کریں ڈیفالٹ. یہ ریاست ای میل باکس کے لئے موجودہ ترتیب ہے لیکن کچھ صارفین کے لئے مختلف ہوسکتا ہے. تصویری پیش نظارہ کچھ وائرس اسکرپٹ کو انجام دے سکتا ہے جو صارف کے براؤزر کو ہیک کرسکتا ہے.

صرف جائز ذرائع

یقینی بنائیں کہ آپ کے ای میل ایک جائز ذریعہ سے آئیں. کچھ ڈومین جو اسکام لوگ پہلے سے ہی سپیم نشان زدہ ہیں. نتیجے میں، سپیم فولڈر سے جلدی جتنی جلدی ممکن ہو ان کے ای میلز کو حذف کریں. مزید برآں، آپ کو ممکنہ غلطیوں کی تلاش پر غور کرنا چاہئے جس میں کم قرارداد قرارداد کے استعمال کے گرامر میں ہے. کچھ معاملات میں، فشنگ ای میل اصل نہیں ہیں اور وہ جائز جائز ویب سائٹ کے ای میلز کی طرح مشورہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں جس میں سنجیدگی سے عدم اطمینان پیش کرسکتے ہیں. ای میل کے فراہم کنندہ کو مضبوط بیک اپ کے طریقہ کار کو یقینی بنانے کے لئے بھی اچھا ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہر: آؤٹ فاکس فشنگ اسکام پروفیشنلز کیسے ہیں
Reply