Back to Question Center
0

سیمالٹ: میلویئر کی تعریف کیا ہے؟

1 answers:

جولیا واشنوا کے مطابق، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، میلویئر متنازع اور نقصان دہ ایپلی کیشنز کی ایک وسیع رینج کے لئے ایک مجموعی عنوان ہے. کے لئے غیر منقولہ اور غیر منحصر، یہ آپ کے کمپیوٹر پر خود متعارف کرانے کے حوالے سے غالب ہے. Fraudsters آپ کے ریکارڈ کے نقد رقم حاصل کرنے کے لئے میلویئر کا استعمال کرتے ہیں اور اس کے علاوہ شناخت فراڈ پر عمل درآمد کرنے کے لئے.

میلویئر کون سی چینل آپ کے کمپیوٹر پر لے جاتا ہے؟

میلویئر باقاعدگی سے مفت شیئر ویئر یا ایپلی کیشنز میں احاطہ کرتا ہے جو آپ ویب سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں. جب کسی سائٹ پر جا رہا ہے، تو آپ کو ایک مکھی ملتی ہے جس سے اظہار خیال ہوتا ہے کہ اس نے آپ کے کمپیوٹر پر انفیکشن کا پتہ چلا ہے. آپ انفیکشن سکینر کے مفت آزمائشی کو متعارف کرانے یا اپنے کمپیوٹر کے آن لائن جھاگ چل سکتے ہیں.

آپ کسی ایسے شخص سے ایک متن وصول کرتے ہیں جو آپ آن لائن نیٹ ورکنگ کے ذریعہ آگاہ ہیں کہ ویب پر اس شخص کی تصاویر موجود ہیں، بشمول ان تصاویر سے تعلق بھی شامل ہے. اگر آپ کنکشن کو نلتے ہیں، تو آپ کے کمپیوٹر کو میلویئر سے آلودگی مل جاتی ہے.

مجرمانہ کام کرنے والی میکانزم کیا ہے؟

آپ کے ایپلی کیشنز کے عام استعمال پر اثر انداز، میلویئر آپ کے پی سی پر آپ کے ایپلی کیشنز کا عام استعمال پر اثر انداز کرتا ہے. یہ مختلف ڈھانچے میں ممکن ہوسکتا ہے:

  • جب آپ کے بینک کی سائٹ پر جاۓ تو یہ ممکن ہے کہ آپ ایک فتوحی سائٹ پر جاسکیں.
  • ویب پر مبنی بینکنگ کا استعمال کرتے وقت، آپ کو ایک مکھی ملتی ہے، جس سے اچانک درخواست ہوتی ہے کہ آپ کچھ مخصوص اسناد فراہم کرتے ہیں اور ڈیجیٹل دستخط میں شامل کریں.

ڈیٹا حاصل کرنے کے لئے سپائیویئر کا استعمال

براؤز کرنے کے دوران، سپائیویئر آپ کے اسٹوریج پر دستاویزات کی جانچ پڑتا ہے، دیگر سپائیویئر متعارف کراتا ہے، آپ کے ویب لینڈنگ کے صفحے کو تبدیل کرتا ہے. آپ کی سرگرمیوں کے زیادہ سے زیادہ حصے کی جانچ پڑتال کرتے ہوئے سپائیویئر اپنے جرائم کو مجرموں کو اسکین کر سکتے ہیں.

اپنے کمپیوٹر کی حفاظت

ویب کے ذریعے تنصیبات کرتے وقت ہمیشہ مندرجہ ذیل تجاویز کو ذہن میں رکھنا:

  • ہمیشہ دیکھتے ہیں کہ آپ کے کام کے فریم ورک کے تازہ ترین اپ ڈیٹس کو آپ کے کمپیوٹر پر متعارف کرایا گیا ہے. آپ کے کمپیوٹر کے کام کرنے کا فریم ورک اسی نتیجے میں تازہ ترین تازہ ترین اپ ڈیٹس انسٹال کرنے کے لۓ ترتیب دیا جا سکتا ہے اور ان کو فوری طور پر متعارف کرایا جا سکتا ہے.
  • اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کی براؤزنگ کی درخواست کے سیکورٹی کو کافی زیادہ مقرر کیا گیا ہے.
  • اگر آپ دور دراز کام کر رہے ہو تو، اس بات کا یقین کریں کہ ایسوسی ایشن محفوظ ہے (مثال کے طور پر، خفیہ لفظ کا استعمال کرتے ہوئے).

ہوشیار رہو

آپ کے کمپیوٹر پر صحیح حفاظتی کوششوں کے باوجود، یہ بھی ضروری ہے کہ ویب بینکنگ کے پیسے کا استعمال کرتے ہوئے اور خاص طور پر جب آپ کے تبادلے کو احتیاط سے نمٹنے کے لۓ احتیاط سے غور کریں.

مثال کے طور پر، یہ ضروری ہے کہ آپ مل کر کام کریں:

  • صرف تبادلوں پر ڈیجیٹل دستخط ڈالیں جسے آپ مشکوک ہو یا اپنے آپ سے پوچھیں.
  • ہر غلطی یا تبادلے کے لئے صحیح درجے کی نشان کا استعمال کریں.

اسی طرح، ویب اور ای میل کا استعمال کرتے وقت گھڑی ہو.

قابل اعتماد سائٹس صرف کھولیں اور غیر معمولی یا ممکنہ سائٹس سے کسی بھی ریکارڈ یا ایپلی کیشنز کو ڈاؤن لوڈ نہ کریں.

  • سپیم اور مشکوک پیغامات کو نظر انداز نہ کریں.
  • اپنے یوایسبی چھڑی کو صرف کسی بھی پی سی میں نہ ڈالو.
November 28, 2017
سیمالٹ: میلویئر کی تعریف کیا ہے؟
Reply