Back to Question Center
0

سیمالٹ: میلویئر سے دور رہنے کا طریقہ

1 answers:

میلویئر الفاظ کے بدقسمتی سے میلویئر الفاظ کا ایک سنجیدہ لفظ ہے. کوئی پابندی نہیں ہے جو میلویئر کی تشکیل کرتی ہے. لہذا، میلویئر، اس کے سب سے آسان فارم میں، کسی بھی شخص سے مراد ہوتا ہے جو کسی شخص کے کمپیوٹر میں غیر قانونی اندراج حاصل کرتا ہے. کوئی غلطی نہ کریں، سافٹ ویئر کا ارادہ آپ کے نیٹ ورک میں غیر قانونی اندراج حاصل کر سکتا ہے. تاہم، اس کے پاس آپ کے مخصوص کمپیوٹر میں کوئی جائز مقصد نہیں ہے لہذا یہ میلویئر کے طور پر درجہ بندی کرتا ہے

کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، آئیون کونوولوف، میلویئر گھلنشیل سے بچنے کے لئے کیا جانتا ہے.

میلویئر کے پہلے قسم کے ان کے ڈویلپرز نے اپنی مہارت کو ظاہر کرنے کے لئے کوشش کی اور اس کے اہداف کو ناراض کرنے کی خدمت کی. کبھی کبھی وہ انہیں مذاق کے طور پر بھیج سکتے ہیں. بعد میں ورژن ایک ایسے ہیں جیسے وہ زیادہ خطرناک ہو جاتے ہیں اور اس سے ڈیٹا کو خارج کرنے یا خراب کرنے یا متعلقہ سافٹ ویئر کو نقصان پہنچا سکتے ہیں. معاصر ویب میں، مارکیٹ میں میلویئر کے زیادہ سے زیادہ پروگرام پیسے سازی کے مقاصد کے لئے ہیں.

مالویئر کی اقسام

تکنیکی طور پر، میلویئر ایک عام اصطلاح ہے اور کئی قسم کے خطرات کا حوالہ دیتے ہیں. وہ مندرجہ ذیل شامل ہیں:

1. وہ وائرس کے لۓ فارم لے سکتے ہیں جنہوں نے عمل درآمد فائلوں کو نشانہ بنایا ہے. جب صارف سافٹ ویئر کو انسٹال کرتا ہے تو، وائرس پھر نظام میں دیگر اہم فائلوں کو پھیلاتا ہے. وائرس کو صرف ای میل منسلک کھولنے کے طور پر صارف کی طرف سے ایک کارروائی کے ذریعے کمپیوٹر کو متاثر کر سکتا ہے.

2. کیڑے ایسے میلویئر ہیں جو کمپیوٹر نیٹ ورک کے ذریعہ پھیلاتے ہیں..ان کے پاس وائرس کی قریبی مطابقت ہے. ان کے ساتھ منسلک نیٹ ورک کی ایک سیریز کے طور پر انٹرنیٹ کے بارے میں بہت زیادہ امکانات کی وجہ سے پھیلانے کا ایک بہت بڑا موقع ہے.

3. ٹروجن گھوڑوں ہیکر کے ہتھیار ہیں جس میں وہ اینٹی میلویئر کی طرف سے پتہ لگانے سے بچنے کے لئے میلویئر کو چھپانے کے لئے استعمال کرتے ہیں. وہ جائز سافٹ ویئر کی شکل لیتے ہیں جو ڈاؤن لوڈ کرنے اور انسٹال ہونے پر نقصان پہنچاتے ہیں.

4. روٹکٹس آپ کو دوسرے میلویئر کو چھپانے اور چھپانے میں مدد کرنے کے لئے آپریٹنگ سسٹم میں ترمیم کرتی ہیں. وہ نقصان دہ نہیں ہیں بلکہ مسائل کا ذریعہ ہے کیونکہ وہ دوسرے میلویئر کا پتہ لگانے سے روکتے ہیں.

5. جب پیچھے حملہ آوروں کو نظام کے تحفظ سے متعلق سمجھا جاتا ہے تو پیچھے آنے والے ہیں. وہ صارف سے مکمل طور پر بند کرنے میں مدد کرتے ہیں اور ہیکرز کے دور دراز تک رسائی کو فروغ دینے میں مدد کرتے ہیں جو دوسرے میلویئر کو انسٹال کرنے کے لئے آسان بناتا ہے.

6. سپائیویئر ایک دوسرے قسم کے میلویئر ہے جو ذاتی معلومات کو چوری کرنے کے ارادہ کے ساتھ صارف کی سرگرمیوں کے بارے میں معلومات جمع کرتی ہے.

7. حتمی قسم کے میلویئر ایڈویئر ہے جو خود کو پاپ اپ مفت پروگراموں کی پیشکش کرتا ہے. زیادہ تر معاملات میں، وہ ایک ایسا طریقہ ہیں جس میں کمپنی ترقیاتی اخراجات کی بحالی کے اخراجات کو کم کرسکتی ہیں.

میلویئر سے بچنے

میلویئر سے بچنے کا سنہری اصول یہ ہے کہ سافٹ ویئر کھولنے یا ان انسٹال کرنے سے متعلق یا اس کے ذریعہ جس کا ذریعہ غیر معینہ یا غیر تصدیق شدہ ہے. اگر ایک ویب سائٹ پر ختم ہوجاتا ہے تو ان سے واقف نہیں ہے، انہیں اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ اس سے کچھ بھی نہیں ڈاؤن لوڈ کریں. آپ کے سافٹ ویئر اور دیگر ذرائع ابلاغ کو حاصل کرنے کے لئے صرف جگہیں معروف سائٹس ہیں یا ان میں سے ایک انفیکشن کے خطرے کو کم کرنے کے لئے واقف ہے. اگر سافٹ ویئر کو ڈیجیٹل دستخط نہیں ہے تو پھر ویب پر اس کی تحقیقات کرنے کا اختیار ہمیشہ ہوتا ہے اور دیکھیں کہ دوسرے لوگوں کو اس کے بارے میں کیا کہنا ہے. کسی بھی رپورٹیں جو دکھائے جانے، شکایات یا چیزیں جو سائٹ کے بارے میں عجیب لگتے ہیں ان کو اکیلے چھوڑنے کا اشارہ ہونا چاہئے. ایک اضافی فائدہ ایک انٹرنیٹ ہے

November 28, 2017
سیمالٹ: میلویئر سے دور رہنے کا طریقہ
Reply