Back to Question Center
0

سیمالٹ: میلویئر اور کمپیوٹر وائرس کے بارے میں آپ کو ضرور جاننا سب کچھ

1 answers:

اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ آپ کے کمپیوٹر ڈیوائس کو مناسب طریقے سے کام نہیں کرنا پڑتا ہے یا اس کی بہت سے فائلوں میں خراب ہو جاتی ہے، تو اس کا مطلب یہ ہے کہ میلویئر یا وائرس آپ کے سسٹم کو متاثر کرتی ہے. جبکہ مختلف وائرس آپ کی رازداری اور ذاتی ڈیٹا پر اعلی خطرے میں اضافہ کرتی ہیں، جبکہ میلویئر کے کچھ قسم آپ کی مارکیٹنگ اور ایڈورٹائزنگ کے آلات کو بہت حد تک متاثر کرتی ہیں. وہ آپ کے سسٹم کو سست اور آپ کی بہت سی فائلوں کو نقصان پہنچاتے ہیں. اس طرح، ایک اینٹی ویوس سوفٹ ویئر کو انسٹال کرنے کے لئے ضروری ہے تاکہ آپ آن لائن پھنسے نہیں رہیں اور کل گھڑی محفوظ رہیں.

جولیا ویشننی، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، کمپیوٹر وائرس اور میلویئر سے بچنے کے لئے مندرجہ ذیل پانچ تجاویز پیش کرتا ہے.

آپ کے ڈاؤن لوڈز پر توجہ دینا

ایڈوب اور مختلف سافٹ ویئر باقاعدگی سے اپ ڈیٹس کی ضرورت ہے. ہر بار جب آپ سافٹ ویئر انسٹال کرتے ہیں، اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ آپ اس بات پر توجہ دے رہے ہیں کہ آپ جو ڈاؤن لوڈ کر رہے ہیں. ٹولز اور پروگراموں کے بنڈل انٹرنیٹ پر دستیاب ہیں، ہمیں انتخاب کرنے کے بارے میں الجھن پیدا کرنا ہے. ایک اینٹی ویو پروگرام کا انتخاب کرتے ہوئے، آپ کو یہ یقینی بنانا چاہئے کہ آپ صرف اپنے ویب آلات کو سرکاری ویب سائٹوں اور آن لائن ذرائع سے ڈاؤن لوڈ کریں. ان پروگراموں کو کچھ کم معیار کے سافٹ ویئر کو انسٹال کرنے سے اپنے قابل قدر ذرائع کو نگاہ نہ دینا. بہت سے بار، اشتہارات آپ سے ٹول بار اور دیگر اسی طرح کی لنکس پر کلک کرنے کے لئے پوچھتے ہیں. ان سے دور رہنا بہتر ہے کیونکہ وہ آپ کی فائلوں کو نقصان پہنچا سکتے ہیں اور حقیقی ڈاؤن لوڈ کردہ پروگراموں میں شامل نہیں ہیں.

جعلی وائرس کے انتباہات کے لئے گر نہ کرو

ہم سب جعلی وائرس الارم حاصل کرتے ہیں، اور مختلف افراد روزانہ کی بنیاد پر ان کا شکار ہو جاتے ہیں. انٹرنیٹ کا استعمال کرتے وقت آپ کو بہت سے پاپ اپ ونڈوز مل جائیں گے جو آپ پروگراموں کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے پوچھتے ہیں. اور ٹول بارز. مجھے یہاں بتائیں کہ یہ کچھ بھی نہیں کے لئے اچھا ہے. ہیکرز آپ کو ان جعلی وائرس الارٹس کا استعمال کرتے ہیں اور آپ کے آلات کو سراغ لگاتے ہیں. زیادہ سے زیادہ اشتھارات مشکوک اور بالغ ویب سائٹس پر ظاہر ہوتے ہیں، لہذا یہ بہتر ہے کہ آپ کلک نہیں کرتے ان کے لنکس اور ان ونڈوز کو جلد از جلد بند کردیں.

اینٹیوائرس کے ساتھ اپنے آلات کی حفاظت

یہ سچ ہے کہ ہم سب انٹرنیٹ پر محفوظ رہنے کے لئے اینٹیوائرس پروگرام اور اینٹی میلویئر کے اوزار کی ضرورت ہے. سچ میں بات کرتے ہوئے، ان میں سے اکثر آلات آپ کو محدود اختیارات فراہم کرتے ہیں. ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ میلویئر، وائرس اور ایڈویئر سے لڑنے کے لئے سادہ سوفٹ ویئر سوئٹ انسٹال کریں. BitDefender ایک اچھی مثال ہے، یہ آلہ آپ کے کمپیوٹر کو اسکین کرتا ہے اور آپ کی حفاظت کرتا ہے اور آپ کو وائرس اور میلویئر کے تمام ٹکڑے ٹکڑے سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے. آپ اسے انٹرنیٹ سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں، اور سافٹ ویئر لاگت سے مفت آتا ہے. آپ کو منقطع اور ایڈ بلک پلس بھی آزما سکتے ہیں.

ونڈوز اور دفاعی تاریخ کو رکھیں

بہت سے افراد اس حقیقت کو نظر انداز کرتے ہیں کہ ونڈوز اپ ڈیٹ کو برقرار رکھنا بہت اہم ہے. آپ کو اپنے آلے کو دوبارہ شروع کرنے کے لئے درخواستوں کو نظر انداز نہیں کرنا چاہئے کیونکہ یہ آپ کے لئے سنجیدگی کا باعث بن سکتا ہے. مہینے میں بار بار ایک دن مقرر کریں اپنی ونڈوز کو دوبارہ انسٹال کرنے اور تاریخوں کو اپ ڈیٹ رکھنے کے لئے. یہ آپ کو وسیع پیمانے پر وائرس اور میلویئر سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملے گی.

انٹرنیٹ ایکسپلورر کا استعمال نہ کریں

ایسے دن ہوتے ہیں جب انٹرنیٹ ایکسپلورر کو بہترین براؤزر سمجھا جاتا تھا. ان دنوں، لوگ Google Chrome، فائر فاکس، اور دیگر اسی طرح کے براؤزرز پر اعلی ترجیح دیتے ہیں. مختلف رپورٹوں سے ظاہر ہوتا ہے کہ انٹرنیٹ ایکسپلورر خطرناک براؤزر میں سے ایک ہے جو آپریٹنگ سسٹم کو نقصان پہنچا سکتا ہے. لہذا آپ کو کبھی انسٹال نہیں کرنا چاہئے. اس کے بجائے، آپ اپنی آن لائن تحفظ کی ضمانت دینے والے ایج اور اوپیرا کی کوشش کر سکتے ہیں.

November 28, 2017
سیمالٹ: میلویئر اور کمپیوٹر وائرس کے بارے میں آپ کو ضرور جاننا سب کچھ
Reply