Back to Question Center
0

سیمالٹ: میلویئر انفیکشن کے ساتھ دور کریں گے کہ پانچ مرحلے

1 answers:

انٹرنیٹ میں ہزاروں خطرات ہیں جو اس پر چلتے ہیں، آن لائن صارفین کے لئے خطرناک جگہ بناتے ہیں. ہر روز 74،000 نئے وائرس تیار کیے گئے ہیں جن کے ساتھ میلویئر دنیا بھر میں 30 فیصد سے زائد کمپیوٹرز کو متاثر کرتا ہے.

میلویئر بدسلوکی سوفٹ ویئر سے متعدد لفظ ہے اور اسے کمپیوٹر کے دفاعی نظام کے ذریعہ اپنا راستہ بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے اور انٹرنیٹ، کاروبار، یا بدترین تک رسائی حاصل کرنے کے ذریعہ آلات کو نقصان پہنچے گا. نیک چائیکوسوسک، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، یہ کہتے ہیں کہ یہ بہت زیادہ لگ رہا ہے، لیکن کچھ طریقوں کو آلہ کو نقصان پہنچا یا روکنے کے لۓ اندرونی ڈیٹا کو محفوظ کر سکتا ہے.

ناقابل اعتماد پروگرام

اکثر، جب کسی ویب براؤزر پر ایک آن لائن سیشن چلتا ہے تو، بہت سے پاپ اپ کھڑکیوں کہیں کہیں نہیں نکلتی ہیں. انہیں معلوم ہے کہ صارف کو کسی خاص سافٹ ویئر کو ڈاؤن لوڈ کرنے اور چلانے کے لئے کہا جاتا ہے. آپریٹنگ سسٹم کی دفاعی میکانیزم ہمیشہ میں لاتا ہے اور پوچھتا ہے کہ اگر ذریعہ قابل اعتماد ہے. یہاں ٹپ صرف اس پروگرام کو چلانے کے لئے ہے جو ڈیجیٹل دستخط ہے.

استعمال کرنے میں سے کچھ ایپیوائرس پروگرام ہیں، جو نظام کو اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ فائل کا ارادہ کیا ہے اور کیا کمپیوٹر ابھی بھی پاپ اپ پر کلک کرکے محفوظ ہے. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. اس ویڈیو پر غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں.

نظام کو اپ ڈیٹ کریں

آپریٹنگ سسٹم اور اینٹی ویوس کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کرنے کا ایک نقطہ بنائیں. سب سے بہتر کام خود کار طریقے سے تمام اپ ڈیٹس کو قبول کرنا ہے. ان تازہ ترین معلومات کے پیچھے خیال یہ ہے کہ وہ غلطیوں اور خطرات کو حل کرنے میں مدد کریں گے. پچھلے ورژنوں میں. میلویئر ہمیشہ اس طرح تیار کرتا ہے کہ باقاعدگی سے اپ ڈیٹس کی ضرورت ہوتی ہے. انٹرویوڈر نیٹ ورک تک رسائی حاصل کرنے کے لۓ اس پر قابو پانے کے لۓ نئے طریقوں کو تلاش کرنا پڑتا ہے، اس موقع پر، ڈویلپرز پہلے سے ہی ایک نیا اپ ڈیٹ تیار کرسکتے ہیں.

مشتبہ ای میل منسلکات کھولنے سے بچیں

ہیکرز نے صارف کے کمپیوٹر میں غیر قانونی اندراج حاصل کرنے کے جدید طریقوں کو بہتر بنایا ہے. وہ اب ای میلز کا استعمال کرتے ہوئے کرتے ہیں، جن میں سے اکثر سپیم ہیں. ان کو کھولنے کے بغیر ہمیشہ اسپیم کو خارج کردیں. ایسا لگتا ہے کہ ای میلز قابل اعتبار ذرائع سے نہیں آتے ہیں کہ وہ نہیں ہیں. وہ ہیڈر اور پیغام کو فوری طور پر عدم استحکام پیدا کرنے کے لئے اہم بناتے ہیں. جب وہ ان باکس میں پہنچتے ہیں، تو ان کو پہلے اینٹی ویوس کا استعمال کرتے ہوئے اسکین کرتے ہیں. اگر کوئی یہ سمجھتا ہے کہ کون سے ایک ای میل بھیجا تو اس سے دور کرنا چاہئے کیونکہ وہ صرف ان کے کمپیوٹر کی صحت کے مقابلے میں زیادہ خرچ کرسکتا ہے.

پیچیدہ پاس ورڈ استعمال کریں

انٹرنیٹ تک پہنچنے کا ایک ایک قاعدہ احتیاط سے لے جانے والے پاس ورڈوں کے ساتھ لے جانا ہے. سادہ لوگوں کو یاد کرنے کے لئے آسان ہے، لیکن یہ صحیح بات ہے کہ سائبر مجرموں کو صارف کو سوچنا چاہتا ہے. جب وہ ان پاسورڈز کا حامل ہیں، تو وہ دوسرے آن لائن اکاؤنٹس پر ان کا استعمال کرتے ہیں. لہذا ماہرین کو لوگوں کو مختلف اکاؤنٹس کے مختلف پاس ورڈ استعمال کرنے کی مشورہ دیتے ہیں. ایک بہترین پاس ورڈ کم سے کم آٹھ حروف ہونا چاہئے اور مختلف حروف جمع کرنا چاہئے. زیادہ تر، بہتر.

اوپن وائی فائی نیٹ ورکس سے بچیں

ہیکرز کھولنے والے نیٹ ورکوں کا فائدہ اٹھاتے ہیں کیونکہ وہ متعدد وجوہات کے لئے منسلک کمپیوٹرز کو میلویئر میں پھیلاتے ہیں. اس نیٹ ورک سے بچیں کیونکہ وہ صارف کے نظام پر حملہ آور کو کنارے دے.

November 28, 2017
سیمالٹ: میلویئر انفیکشن کے ساتھ دور کریں گے کہ پانچ مرحلے
Reply