Back to Question Center
0

سیمالٹ: میجر دھماکہ ایک آن لائن گیمر اور ان کے ساتھ نمٹنے کے لئے اقدامات کر سکتے ہیں

1 answers:

آخری دہائی کے دوران گیمنگ دنیا نے بہتری میں بہتری کی ہے. ہیکر پیچھے چھوڑ نہیں پائے جاتے ہیں اور میلویئر اور رانسومور کو جاری رکھنے کے ذریعہ ہڑتال کو روکنے کے لئے جاری رکھے گئے ہیں جو خاص طور پر آن لائن گیمرز کو نشانہ بناتے ہیں. آج، میکس بیل، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، آن لائن گیمرز کے لئے سب سے اوپر 5 خطرات کو دیکھنے اور ان سے بچنے کے لئے کس طرح پیش کرتا ہے.

ٹیسلا کریڈٹ

Ransomware کو ڈیزائن کیا گیا ہے کہ آپ کو آپ کے کمپیوٹر سے تالا لگایا جائے جب تک کہ آپ پیسے کی ایک مخصوص رقم ادا نہ کریں. TeslaCrypt مقبول ترین آن لائن کھیلوں کے لئے گیم کھیل کے اعداد و شمار کو خفیہ کرنے کے لئے پروگرام کیا جاتا ہے. ان کی فائلوں تک رسائی حاصل کرنے اور اپنے پسندیدہ کھیل سے لطف اندوز کرنے کے لئے آپ کو ایک تاوان ادا کرنا پڑے گا. Minecraft اور کال آف ڈیوٹی دو عام کھیلوں ہیں جو یہ رانسومورائڈ کو ہدف کرنے کے لئے جانا جاتا ہے.

اگرچہ اس سافٹ ویئر کے ڈویلپرز نے اپنی فائل کی بحالی کی خدمات کو ختم کر دیا ہے، یہ رانسوم ویئر اب بھی وہاں سے باہر ہے اور تیزی سے پھیلا ہوا ہے. خوش قسمتی سے، ایک decryption کے آلے میں ہے جو خاص طور پر اس ransomware کے مطابق موزوں ہے آپ اپنے نظام تک رسائی حاصل کرنے کے لئے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اور استعمال کرسکتے ہیں.

پاس ورڈ چوری

پاس ورڈ چوروں کو بھی کلیگلوگرز کے طور پر بھیجا جاتا ہے. وہ کی بورڈ کے حملوں پر قبضہ کرتے ہیں اور اپنی ذاتی معلومات جیسے کریڈٹ کارڈ نمبر بھی چوری کرسکتے ہیں. یہ خطرہ ماضی میں ہے جو محفلین کو آن لائن کھیل جیسے اصل اور بھاپ تک رسائی حاصل کرنے میں ناکام رہا ہے.

کمپیوٹرز کو متاثر کرنے کے لئے استعمال ہونے والی حکمت عملی میں سے ایک ہے جب ممکنہ شکار کسی ٹیم میں شامل ہونے کے لئے ساتھی کھلاڑی سے چیٹ پیغام حاصل کرے. نامعلوم کھلاڑی عام طور پر اپنی صلاحیتوں کے شکار افراد کی تعریف کرتے ہیں اور انہیں عظیم کھلاڑیوں کے دائرے میں شامل ہونے کے لئے دعوت دیتے ہیں. اس کے بعد، شکار کو اس ایپلیکیشن کو ڈاؤن لوڈ کرنے اور ان انسٹال کرنے کی حوصلہ افزائی کی جارہی ہے جو کلیج کے ساتھ بنڈل آتا ہے. آپ کو اس خطرے سے نجات حاصل کر سکتے ہیں جو قابل قدر مخالف میلویئر پروگراموں میں سے ایک استعمال کرتے ہیں.

جعلی کھیل کریک

صرف کلیگلوگروں کی طرح، یہ خطرہ سماجی انجنیئرنگ تکنیک پر منحصر ہے جو شکار کمپیوٹرز کو متاثر کرتی ہے. شکار اس کھیل کا ایک کریک ورژن ڈاؤن لوڈ کرنے اور انسٹال کرنے کا ارادہ رکھتا ہے کہ وہ حقیقی معنوں میں جب وہ بدسلوکی سافٹ ویئر نصب کررہا ہے تو وہ کھیلنا پسند کرتا ہے. اگرچہ فائل کو انسٹال کرنے کے باوجود کسی گیمر کو لائسنس خریدنے کے بغیر کھیل کھیلنے کی اجازت دیتی ہے تو یہ بدسلوکی سوفٹ ویئر کو انسٹال کرتا ہے جو پی سی کی فعالیت پسندی کو سمجھا سکتا ہے یا ذاتی معلومات کو چوری کرسکتا ہے جیسے پاس ورڈز اگر یہ کلیجیجر ہے.

اس خطرے کا واحد حل کھیلوں کے ٹوٹے ہوئے ورژن سے گریز کر رہا ہے. ایک اضافی میل جاؤ اور ایک مضبوط اینٹی وائرس ہو جو اس طرح کے میلویئر کو آپ کے سسٹم سے مکمل طور پر اسکین اور خارج کرسکتا ہے.

جعلی ایپلی کیشنز

فی الحال آپ کھیل کے دوران اپنے اسمارٹ فون پر کھیل ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں. بدقسمتی سے، جعلی ایپلی کیشنز کے سینکڑوں ایسے ہیں جو رسمی کھیل کے طور پر الگ ہوتے ہیں. اس طرح کے اے پی پی کو آپ کے موبائل ڈیوائس کو سمجھو گے. یہ ایک رانسومورائیر یا وائرس ہوسکتا ہے جو آپ کے اسمارٹ فون سے ڈیٹا کو مسح کرے گا.

فشنگ

گزشتہ چند سالوں میں فلش کرنے کی کوششیں بہت عام ہو چکی ہیں. چونکہ تقریبا تمام انٹرنیٹ انٹرنیٹ صارفین جو محفل ہیں ای میل ہیں، ہیکر ایک ای میل بھیجیں گے جو اصل گیمنگ کمپنی سے legit ای میل کی طرح لگ رہا ہے. ای میل میں موجود لنکس پر کلک کرنے سے خود کار طریقے سے کمپیوٹر یا موبائل ڈیوائس پر ایڈویئر، میلویئر، یا سپائیویئر انسٹال ہوتا ہے.

سب سے نیچے کی بات یہ ہے کہ کھیل آن لائن کھیل کرتے وقت آپ کو محتاط رہنے کی ضرورت ہے. ان خطرات کو روکنے کیلئے آپ کے کمپیوٹر اور اسمارٹ فون پر انسٹال کردہ کونسی لنکس، اطلاقات جو آپ ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں، اور مضبوط اینٹی ویوس پروگرام قائم کریں.

November 28, 2017
سیمالٹ: میجر دھماکہ ایک آن لائن گیمر اور ان کے ساتھ نمٹنے کے لئے اقدامات کر سکتے ہیں
Reply