Back to Question Center
0

سیمالٹ: Google Analytics میں سپیم اور گھوسٹ ریفرل کی شناخت

1 answers:

گوگل تجزیات 2005 ء میں شروع ہونے سے قبل ویب سائٹ کی ٹریفک کو ٹریک، مانیٹرنگ اور رپورٹ کرنے کے لئے استعمال ہونے والے سب سے زیادہ طاقتور وسائل میں سے ایک ہے. تجزیاتی آلے کو جعلی ریلے کے دعوی کے بعد حالیہ دنوں میں گفتگو کا موضوع رہا ہے. ویب ٹریفک کے اعداد و شمار. Google تجزیاتی میں گھوسٹ اور سپیم حوالہ جات کچھ ویب سائٹ ایڈمنسٹریٹر کو غلط معلومات کی عکاسی کرنے میں سے کچھ سے زیادہ مؤثر سرگرمیاں ہیں.

اس آرٹیکل کے دوران، جیک ملر، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، سپیم اور ماضی ریفرلز پر بصیرت معلومات فراہم کرتا ہے جو کمپیوٹر سسٹم پر ٹروجن، میلویئر اور وائرس کے حملوں سے منسلک ہوتے ہیں.

سپیم ریفرلز - کیا آپ ان کو جانتے ہیں؟

Google Analytics کبھی کبھی کسی ویب سائٹ کے بارے میں فکر مند ٹریفک کے اعداد و شمار کی نشاندہی کرسکتے ہیں. ایک دن ایک سائٹ پر ٹریفک بہاؤ کم ہے اور اچانک کافی ٹرگر کے بغیر اچانک گولی مار دیتی ہے. ایک ویب سائٹ کے ٹریفک کے بہاؤ میں فرق ڈرامائی طریقے سے ایک دن سے اونچے اونٹ سے یا کچھ گھنٹے کے اندر ڈرامائی طور پر تبدیل ہوجاتی ہے، بغیر معلوم نہیں کہ ویب زائرین کہاں پیدا ہوتے ہیں. سپیم حوالہ جات کسی ویب سائٹ پر جعلی ٹریفک پیدا کرسکتے ہیں، جو دوسری صورت میں Google Analytics پر ظاہر ہوتا ہے. سپیم اور ماضی کے ریفرالز کا پتہ لگانے کے لئے مناسب نگرانی کے میکانزم کے بغیر، میلویئر اور وائرس بھی نظام پر حملہ کر سکتا ہے. مصنوعی زائرین ان سائٹ کے مالک کو غلط امید بنا سکتے ہیں تاکہ ان کو بہت سے آمدنی سے انکار کردیں..

سپیم ٹریفک

سپیم اور ماضی ریفرلز گوگل تجزیات پر غلط اعداد و شمار درج کریں. انٹرنیٹ کے صارفین جو حقیقی ٹریفک کے طور پر ویب سائٹ رجسٹر نہیں جاتے ہیں. اسپام ٹریفک صرف ٹروجن، وائرس، اور میلویئر کی طرح ویب سائٹ کے مالک کو آمدنی کے نقصانات بن سکتا ہے. سپیم ٹریفک کی روک تھام اور ہٹانے درست ٹریفک کے اعداد و شمار کو سہولت فراہم کرسکتے ہیں.

سپیم کی اقسام

دو قسم کے سپیم موجود ہیں جو زائرین کے اصلی اعداد و شمار کو ایک ویب سائٹ پر گوگل کے تجزیات پر رجسٹرڈ کرتے ہیں. سپیم یا تو سپیم ریفرل یا ماضی میں ریفرل ہوسکتا ہے. اگرچہ ماضی کا حوالہ جات ویب سائٹ پر حقیقی زائرین کے طور پر رجسٹر ہونے کے باوجود بھی سائٹ پر جانے کے بغیر، سپیم حوالہ جات ایک ایسی ویب سائٹ کے ذریعہ خود بخود تلاش کرتا ہے جو اعداد و شمار کو خراب کرتی ہے. میلویئر اور وائرس کے طور پر، ویب سائٹ پر صداقت پیدا کرنے کے لئے سپیم کو روکنے کی ضرورت ہے.

سپیم ٹریفک کی شناخت کریں

تمام ای میلز، ویب سائٹ، اور سوشل میڈیا کے ذریعے منسلک تمام لنکس نہیں کمپیوٹر سیکورٹی کے لئے دوستانہ ہیں. بہت سارے احتیاط کے ساتھ حوالہ لنکس پر کلک کرنا ضروری ہے. مشترکہ روابط کمپیوٹر سے سنگین نقصان پہنچانے کے لئے میلویئر، وائرس اور ٹروجن ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں. اینٹیوائرس سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے انٹرنیٹ سے منسلک ہونے سے پہلے نظام کی سیکیورٹی کی نگرانی میں مدد مل سکتی ہے.

ڈیٹا میں سپیم ریفرل لنکس کی تلاش

گوگل کے تجزیہ اکاؤنٹ میں پایا حصول کے سیکشن میں تمام ٹریفک کے تحت حوالہ جات مینو ایک ویب سائٹ کے زائرین کے ایک جائزہ فراہم کرتا ہے. "اعلی درجے کی لنک" پر کلک کرنے کے لئے سیشن کو ختم کرنے کا ایک اختیار فراہم ہوتا ہے. دس سے زائد سے زائد عرصے سے ہونے والے لنک کا دورہ کرنے والے ٹریفک کے اعداد و شمار کو بڑی حد تک اثر انداز کر سکتا ہے اور اس کے نتیجے میں سپیم ریفریجریشنز کی وجہ سے ہوتا ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ: Google Analytics میں سپیم اور گھوسٹ ریفرل کی شناخت
Reply