Back to Question Center
0

سیمالٹ: کبھی کبھی میلویئر کو کلک نہیں!

1 answers:

تجزیہ سافٹ ویئر اینٹی وائرس کے تحفظ اور اینٹی میلویئر پروگرام کے ساتھ کسی بھی مداخلت کو روکنے کے لئے کاروبار کے بارے میں سوچو. اس کے علاوہ کمپنی معلومات کے نقصان سے بچنے کے لئے ایک آفت کی صورت میں ایک مضبوط بیک اپ منصوبہ کو نافذ کرنے کے لئے ایک قدم آگے بڑھ سکتی ہے. سب کچھ ٹھیک ہونا چاہئے، جب تک کہ صارفین میں سے کسی ایک نامعلوم ذریعہ سے ای میل منسلک پر کلک نہیں ہوتا ہے. اس کے ساتھ مسئلہ یہ ہے کہ جب خرابی کا پروگرام کسی نظام میں داخل ہوتا ہے تو، اس نیٹ ورک پر منسلک ہر کمپیوٹر پر اثر انداز ہوتا ہے. ان قسم کے میلویئر کے ساتھ مسئلہ یہ ہے کہ وہ تباہ کن ہیں اور پورے بنیادی ڈھانچے کو روکنے کے لۓ لا سکتے ہیں.

میکس بیل، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، یہ کہتے ہیں کہ جب ہیکر سسٹم میں ایک کمپیوٹر کے ریموٹ کنٹرول حاصل کرتا ہے، تو وہ دوسرے صارفین کو تالا لگا سکتا ہے اور غیر قانونی طور پر کاروبار کے بارے میں معلومات جمع کر سکتا ہے. کاروبار کے بارے میں گاہکوں اور دیگر حساس چیزیں.

Ransomware استعمال کی بڑھتی ہوئی شرح

تحقیقاتی اداروں اور قانون نافذ کرنے والے مطالعات کے وفاقی بیورو نے بتایا کہ سال 2015 ء میں اس سال 2016 ء میں استعمال اور پیچیدگی میں اضافہ ہوا ہے. مثال کے طور پر، خطرات کو تبدیل کرنے سے نمٹنے کے لئے بڑھتی ہوئی ضرورت کی وجہ سے، وہ بہتر بن جاتے ہیں. عام طور پر، ہیکرز کو منسلک میں رانسومورائزر شامل کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جو وہ ای میلز کے ذریعہ بھیج سکتے ہیں. تاہم، ای میل کے نظام ڈویلپرز نے ان قسم کے سپیم کو فلٹر کرنے میں بہتر کیا..سائبر مجرموں نے اب سپائر فلائنگ کی حکمت عملی کا استعمال کرتے ہوئے مخصوص افراد کو نشانہ بنایا ہے. بہت سارے لوگ محتاط رہیں گے جب یہ مشکوک لنکس اور ای میلز میں منسلک ہوتے ہیں. بہترین اینٹی وائرس اور اینٹی میلویئر کے پروگرام صارف کی غلطی سے 100٪ کی حفاظت کی ضمانت نہیں دیتے. یہ لوگوں کے پاس ہے جو سسٹم کا استعمال کرکے جائز طریقے سے ای میلز اور جو لوگ نہیں ہیں ان کے درمیان فیصلہ کر سکتے ہیں. صارفین کو شکست کے ساتھ نامعلوم نامعلوم ذرائع سے ای میلز کا علاج کرنے کی ضرورت ہے.

کلک کرنے سے قبل دوپہر سوچیں

کمپیوٹر کے نیٹ ورک میں ملوث افراد کو محتاط ہونا ضروری ہے جب یہ ای میل کو استعمال کرنے کے لئے آتا ہے، خاص طور پر وہ ان باکس میں زمین جس میں منسلک مشکوک نظر آتے ہیں. یہاں تک کہ بڑی کمپنیاں ہمیشہ تیار شدہ میلویئر کے خطرات سے محروم ہیں. ہیکرز کمپیوٹروں کو پھینکنے کے نئے طریقوں کو تیار کرتے ہیں. یہ پابندی لگ سکتی ہے، لیکن اس سے بھی چھوٹی چیزیں جو پڑھتے ہیں وہ کاروبار کو بچانے میں مدد مل سکتی ہے. اگرچہ وہ اس پر اصرار کرتے ہیں تو شکست ای میل کھلے یا آگے نہ کریں. ای میل پیغام کے بارے میں دو مرتبہ سوچا ایک صحت مند نیٹ ورک کو برقرار رکھنے کے لئے لازمی رہتا ہے.

روک تھام کلیدی ہے

جب کاروباری مالک کو روک تھام کا خیال ہے تو کاروباری کامیابی کی کلید بھی ہے. ایسا کرنے کا پہلا کام یہ یقینی بنانا ہے کہ تمام ملازمین کو ملاویور، رانسومائیر، ویرس، اور کاروبار پر ان کے اثرات کو سمجھنے کے بارے میں معلوم ہے. روک تھام کے کنٹرول کو نافذ کریں اور انتظامی رسائی کو کم سے کم کریں. ہمیشہ پی ٹی سی آن لائن بیک اپ سروس جیسے آفس ڈیٹا بیس مراکز پر محفوظ کردہ تمام اعداد و شمار کا مستقل بیک اپ یقینی بنائیں.

ایرانی کلک کے لئے سروس سروس کھولیں

کوئی انسان مدافعتی نہیں ہے اور اگر کسی ای میل منسلک کو کھولنے کے لئے ہوتا ہے یا غلطی سے سرایت شدہ یو آر ایل پر کلک کریں تو، ہمیشہ فوری طور پر آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ میں شامل ہوسکتا ہے.

November 28, 2017
سیمالٹ: کبھی کبھی میلویئر کو کلک نہیں!
Reply