Back to Question Center
0

سائبر مجرموں کو اپنے جرموں سے کیسے روکنے کے لئے - ؛ سیمالٹ ماہر

1 answers:

یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ ٹیکنالوجی اور انٹرنیٹ نے ہماری زندگی آرام دہ بنا دی ہے. اسی وقت، وائرس اور ہیکرز کی طرف سے حملہ کرنے کے خطرات میں اضافہ ہوا ہے. مائیکل براون، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، کا کہنا ہے کہ، بدقسمتی سے، ان کے جرائم سے سائبر حملہ آوروں کو روکنے کے اقدامات نہیں کیے گئے ہیں. سوشل میڈیا ان کے بڑے اہداف میں سے ایک ہے. وہ لوگ لالچ کرتے ہیں اور سیکنڈ کے اندر اندر آپ کی ذاتی معلومات اور فائلوں کو ہجرت کرنے کی کوشش کرتے ہیں. بڑی کمپنیاں اور مختلف سروے کی رپورٹوں سے ظاہر ہوتا ہے کہ ہیکرز بڑی تعداد میں سماجی میڈیا کے صارفین پر حملہ کرتے ہیں. وہ آپ کو فیس بک اشتہارات کی طرف متوجہ کرتے ہیں اور ٹویٹر صارفین کو لالچ کرنے کی کوشش کرتے ہیں.

میلویئر کیا ہے؟

میلویئر ایک خاص قسم کی بدسلوکی پروگرام یا اسکرپٹ ہے جو آپ کے کمپیوٹر یا موبائل ڈیوائس کو نقصان پہنچا سکتا ہے اور ممکنہ طور پر آپ کی تمام فائلوں کو سراغ لگاتا ہے. سماجی میڈیا میلویئر اس وقت ہوتا ہے جب آپ کے سوشل میڈیا پروفائلز کو سمجھا جاتا ہے، اور آپ کو آپ کے شناخت تک رسائی حاصل ہو جاتی ہے. جب فائر فاکس صارف کو میلویئر سے متاثر ہوتا ہے، تو اسے فوری طور پر کسی دوسرے براؤزر کو انسٹال کرنا چاہئے.

حالیہ مہینوں میں، ٹروجن حملوں نے بڑے پیمانے پر سوشل میڈیا صارفین کو متاثر کیا ہے. وہ آپ کی تاریخ، صارف نام اور پاس ورڈز کو ٹریک کرتے ہیں، اور آپ کو میلویئر یا وائرس پر موجود لنکس پر کلک کرنے کے لئے آپ کو لالچ دیتے ہیں.

باقاعدگی سے اپنے پاس ورڈ تبدیل کریں

سب سے پہلے، آپ کو اپنا پاس ورڈ چیک کرنے اور محفوظ کرنا چاہئے. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ایک مضبوط پاس ورڈ استعمال کرتے ہیں اور باقاعدہ بنیاد پر اسے تبدیل کریں..ایک محفوظ پاس ورڈ یہ ہے جس میں بڑے پیمانے پر، نچلے درجے، اور الفاظ کا مرکب شامل ہے. اس میں کچھ تعداد بھی شامل ہیں اور اندازہ کرنے میں ناممکن ہونا چاہئے. ہفتے میں ایک بار آپ کے پاس ورڈ تبدیل کرنے پر غور کریں تاکہ آپ کو آن لائن کی حفاظت اور تحفظ کی یقین دہانی کرنی ہو.

آپ کلک کرنے سے قبل دوپہر سوچیں

بدترین چیزوں میں سے ایک یہ ہے کہ لوگ پاپ اپ اشتہارات سے گزرے ہیں اور بڑی تعداد میں لنکس پر کلک کریں. انٹرنیٹ کا استعمال کرتے ہوئے، آپ کو نامعلوم لنکوں پر کلک نہیں کرنا چاہئے کیونکہ ان میں میلویئر اور وائرس موجود ہیں. اس کے علاوہ، امکانات بھی موجود ہیں کہ آپ کے ذاتی سوشل میڈیا اکاؤنٹس کو سمجھوتہ کیا جائے گا کیونکہ میلویئر آپ کے سسٹم میں پھیلاؤ گا، آپ کی زیادہ سے زیادہ فائلوں کو متاثر کرتی ہے. یہ سچ ہے کہ ہیکر آپ کو چیلنج کرنے کے لۓ بڑے خیالات رکھتے ہیں. یہ آپ پر انٹرنیٹ پر محفوظ رہنے کا طریقہ ہے. ہم مضبوطی سے مشورہ دیتے ہیں کہ آپ کسی بھی قیمت پر نامعلوم لنکس پر کلک نہیں کریں گے یا اشتھارات کو اپ لوڈ کریں. ایک بار جب وہ ظاہر ہوتا ہے تو، آپ کو ونڈو بند کرنا یا اپنے کمپیوٹر کو جلد از جلد دوبارہ شروع کرنا چاہئے.

پرورش سے بچیں

بہت سے لوگوں کو محسوس ہوتا ہے کہ اشتراک کا مطلب ہے دیکھ بھال. یہ حد تک وفادار ہے، لیکن انٹرنیٹ پر، اشتراک کرنا سنگین مسائل کا سبب بن سکتا ہے. اپنے سوشل میڈیا پروفائلز کا استعمال کرتے ہوئے، آپ کو اشتراک کرنے اور نگرانی کرنے سے بچنے کے لۓ. اسی چیز کا اشتراک کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے. یہ ہیکرز اور میلویئر کی طرف سے حملہ کرنے کے امکانات میں اضافہ کر سکتا ہے.

مجازی نجی نیٹ ورک کا استعمال کریں

انٹیویورس پروگراموں کے ساتھ جوڑا جب مجازی نجی نیٹ ورک آپ کے آلہ کی حفاظت کرسکتے ہیں. لہذا آپ کو ان آن لائن پروگراموں کا ہمیشہ استعمال کرنا چاہئے کہ آپ آن لائن حفاظت کو یقینی بنائیں. آپ کا آئی پی پتہ ہے کہ ہیکرز آپ کی تفصیلات کیسے پائیں گے. آپ کو اپنے آئی پی کو چھپا دینا چاہئے اور انھیں انٹرنیٹ سے گمنام کے طور پر منسلک کرنا چاہئے کیونکہ آپ میلویئر اور وائرس کی طرف سے حملہ کرنے کے امکانات کو کم کرسکتے ہیں. انٹرنیٹ پر وی پی این کی ایک بڑی تعداد دستیاب ہے.

ایکسپریس وی پی این بہترین معاملات میں سے ایک ہے؛ یہ آپ کے آن لائن تحفظ کو یقینی بناتا ہے اور میلویئر کو آپ کے سسٹم کو متاثر نہیں کرتا ہے. دیگر عظیم سودے آئی پی ویانی، کیکٹس وی پی این، چھٹی ایمی ایس، اور نورڈ وی پی این ہیں.

November 28, 2017
سائبر مجرموں کو اپنے جرموں سے کیسے روکنے کے لئے & ndash؛ سیمالٹ ماہر
Reply