Back to Question Center
0

ملاویئر سے بچنے کے لئے کس طرح سیمالٹ سے زبردست تجاویز

1 answers:

انٹرنیٹ صارف کے کمپیوٹر کے لئے میلویئر کا سب سے عام خطرہ ہے. اس کے علاوہ، میلویئر سے بچنے کے لئے سب سے آسان خطرہ ہے. ہوشیار اور محفوظ براؤزنگ کی عادات کو فروغ دینے سے کمپیوٹر کو میلویئر اور وائرس جیسے دوسرے خطرات سے بچا سکتا ہے. محفوظ براؤزنگ کی عادات کی بنیادی باتیں سیکھنے میں مشکوک سائٹس قائم کرنے سے بچنے کے لۓ سیکھیں.

سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، جیک ملیر، میلویئر سے بچنے کے دیگر اہم تکنیک میں لکھا ہے.

سب سے پہلے، تمام کمپیوٹر محفوظ ہونا ضروری ہے. میلویئر کو آلہ کے خطرے کو کم کرنے کے لئے کمپیوٹرز کو محفوظ رکھنے کا بنیادی مقصد. کمپیوٹرز کو بچانے کے لئے اہم اینٹی ایمیل ویئر اور اینٹیوائرس پروگرامز کاسپشرکی، نورٹن اور بٹڈفینڈر شامل ہیں. سافٹ ویئر کمپیوٹر پر حملہ کرنے سے وائرس کو روک سکتا ہے اور انسٹال ہونے پر میلویئر کو ہٹا سکتا ہے. اکثر، میلویئر کی علامات پوشیدہ ہوسکتی ہیں. تاہم، کسی بھی وائرس کو بغیر کسی نوٹس سے بچنے کے لۓ باقاعدہ اسکین کا پتہ لگانے کے لئے چلانا چاہئے. اس کے علاوہ، میلویئر ایک آپریٹنگ سسٹم اور دوسرے پروگرام میں سیکورٹی خامیوں کا فائدہ اٹھایا ہے. اس طرح، کمپیوٹرز کی حفاظت کے لئے ایک اہم قدم براؤزر، آپریٹنگ سسٹم اور دوسرے سافٹ ویئر اپ ڈیٹ رکھنے کے لئے ہے.

دوسرا، آن لائن صارفین کو باقاعدگی سے اپنی فائلوں کو بیک اپ کرنا چاہئے..کچھ میلویئر پروگراموں کو کمپیوٹر ڈرائیوز پر ذخیرہ کردہ ڈیٹا کی معلومات کو خراب یا ختم کر سکتا ہے. اس کے علاوہ، اعداد و شمار کے نقصان کی امکانات کے لئے تیاری کر کے وائرس حملے کے بعد معلومات کی کوشش کرنے سے زیادہ سستا اور آسان ہے. بیک اپ کی فائلوں کی سب سے زیادہ عام تکنیک آن لائن بیک اپ سروس ہیں اور بیرونی ڈسک میں فائلیں کاپی کرتے ہیں.

تیسری طور پر، شکایات سے متعلق روابط نکال دیں. زیادہ تر وائرس نصب کرنے پر کلک کرکے انسٹال ہیں. اکثر، سائٹس حقیقی لنکس کے طور پر نظر آتے ہیں. لہذا، میلویئر سے پتہ چلتا ہے کہ کس طرح مشکوک ویب سائٹ کی طرح نظر آتے ہیں. مثال کے طور پر، سائٹس پر اشتھارات تشخیصی یا نظام پیغامات کی طرح نظر آتے ہیں جو انتباہ انٹرنیٹ صارف کو کچھ کمپیوٹر کے ساتھ غلط ہے. اس کے علاوہ، کچھ اشتھارات ظاہر ہوتے ہیں جیسے کسی ایسے صارف کے بارے میں اشارہ کیا گیا ہے جن کا صارف نے انعام جیت لیا ہے اور اس کا دعوی کرنے کے لئے کسی کو ہدایت کرتے ہیں، مشکوک روابط ہیں.

آخر میں، انٹرنیٹ کے صارفین، ڈویلپرز اور سائٹ مالکان کو سیکھنا چاہئے کہ کس طرح مشکوک ویب سائٹ قائم کرنے کے لئے. اگر آن لائن صارف کو یہ یقین نہیں ہے کہ ڈاؤن لوڈ یا ویب سائٹ محفوظ ہے، تو صفحے کو واپس آنے سے قبل صفحہ کو بند کر دیا جانا چاہئے. اس طرح، جب غیر جانبدار ویب سائٹس کو براؤز کرنے کے بعد، صارفین کو محتاط ہونا ضروری ہے. کے ساتھ شروع کرنے کے لئے، دوستوں سے پوچھیں اگر وہ اپنی ویب سائٹ سے تجربات کریں یا اگر یہ قابل قدر ہے. دوسرا، ایک ویب سائٹ کے بارے میں اہم معلومات کے لۓ دیکھو. سائٹ سے متعلق معلومات کے لئے تلاش کریں. گوگل کے طور پر تلاش کے انجن کو اس کمپنی کے بارے میں معلومات تلاش کرنے کے لئے استعمال کیا جانا چاہئے جو ویب سائٹ چلتا ہے، دوسرے صارفین اور خطوط کے جائزے کے لۓ نظر آتے ہیں. تیسری، چیک کریں براؤزر سلاخوں سے خطاب کرتے ہیں. زیادہ تر بدسلوکی سائٹس معزز لنکس کے طور پر پیش کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے. اس طرح ایڈریس بار اصلی سائٹس قائم کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. آخر میں، Google محفوظ براؤزنگ تشخیصی آلے کو ایک ویب سائٹ پر چلانا چاہئے. انٹرنیٹ کے صارفین کو تشخیصی سائٹ پر تلاش باکس میں ایک لنک کے یو آر ایل کو کاپی اور پیسٹ کرنا ضروری ہے اور پھر تلاش کے بٹن پر کلک کریں. حفاظت کی رپورٹ اس آپریشن سے ظاہر ہوئی ہے.

November 28, 2017
ملاویئر سے بچنے کے لئے کس طرح سیمالٹ سے زبردست تجاویز
Reply