Back to Question Center
0

Google Analytics میں زبان سپیم کو کس طرح منظم کرنے اور ndash؛ سیمالٹ سے مشق

1 answers:

انٹرنیٹ کے ماہرین کا کہنا ہے کہ گوگل کے تجزیہ کے صارفین کے لئے مطلوبہ الفاظ اور ریفریجریشن سپیم انفیکشن اب ماضی کی ایک چیز ہے. Google تجزیات URL اور سپیم پیغامات کو قانونی طور پر ظاہر کرتا ہے جب ہیکرز یا دھوکہ دہی بے ترتیب ویب سائٹس اور GA (Google Analytics) سے باخبر رکھنے والے جعلی اعداد و شمار اور GA (Google Analytics) ٹریکنگ کوڈ بھیجتے ہیں.

سیمالٹ ، آرٹیم ابگرین کے معروف ماہر کے مطابق، یہ چیلنج فلٹرز کے استعمال سے آسانی سے حل کیا جا سکتا ہے. تاہم، معلومات کو کھوکھلی خود کی دشواری کا سامنا ہے.

انٹرنیٹ کے صارفین، ویب سائٹ کے مالکان اور پروگرامروں کو بری خبر یہ ہے کہ ہیکرز نے اب نامیاتی مطلوبہ الفاظ اور ریفریجریٹر سپیم سے منسلک کیا ہے. سپیمرز اب آن لائن صارفین کو زبان کی رپورٹوں کے ساتھ مار رہے ہیں. SEO گولٹ ٹیبل نے ایک ہی تین ہفتے پہلے ایک رپورٹ لکھی.

Google Analytics کے سیاق و نسق میں جعلی ٹریفک کو صارف کے Google Analytics پراپرٹی میں بھیج دیا جاسکتا ہے. ایک "ہٹ" صارف کو کسی سائٹ کے ساتھ منسلک کرنے سے متعلق ہے جس کا نتیجے میں Google Analytics پراپرٹی کو معلومات بھیجنے کا نتیجہ ہے. مثال کے طور پر، یہ "منتقلی،" "اسکرینویو،" "ایونٹ،" یا "صفحہ کا جائزہ" ہوسکتا ہے.

ایک جعلی ہٹ ایک بوٹ یا انسان کی طرف سے بات چیت کی بجائے ایک پروگرام کی طرف سے پیدا کیا جاتا ہے. اس وقت، کسی بھی Google Analytics کو مارا جعلی کرنا ممکن ہے. اس کا مطلب ہے کہ سپیمرز جعلی براہ راست ٹریفک، جعلی نامیاتی ٹریفک، جعلی نامیاتی ٹریفک، اور جعلی اعداد و شمار سوشل میڈیا سے حاصل کرنے سے بھیج سکتے ہیں. ہیکرز مجازی صفحے کے نقطہ نظر، واقعات، میزبان نام، یو آر ایل کی درخواست، ٹرانزیکشن شے، اور مطلوبہ الفاظ جعلی کر سکتے ہیں. اس کے علاوہ، ہیکرز کو گوگل کے تجزیہ کی شناخت کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ ان کے گندے جادو کو انجام دے سکے. عملی طور پر، وہ دنیا بھر میں کسی اور جگہ سے اور گوگل کے تجزیات کے اکاؤنٹ تک رسائی کے بغیر تجزیاتی معلومات کو دوبارہ کر سکتے ہیں.

ہوسٹ نام فلٹر قائم کرنے کے ذریعہ Google Analytics میں زبان سپیم سے چھٹکارا حاصل کرنا

یہ مضمون صارفین کے لئے خاص طور پر مفید ہے جن کے Google Analytics ماضی اور ریفریجریٹر سپیم کا سامنا کر رہی ہے. اس طرح، یہ سیکشن اس بات پر تبادلہ خیال کرے گا کہ گوگل تجزیاتی رپورٹوں پر جعلی ٹریفک کے منفی اثرات کو کم کرنے یا ختم کرنے کے طریقہ کار کو کیسے ختم کرنا ہے.

انٹرنیٹ کے صارفین نے اپنے Google Analytics میں اس طرح کے سپیم وصول کیے ہیں. لہذا، آن لائن صارف ان سپیم کو کیسے ختم کرسکتے ہیں؟ اس سلسلے میں، سیکشن یہ بتاتا ہے کہ زیادہ سے زیادہ سپیم فلٹر کرنے کے لئے میزبان نام فلٹر استعمال کیا جا سکتا ہے. مندرجہ ذیل اقدامات پر عمل کریں:

1. Google Analytics کے ایڈمن پیج پر جائیں

گوگل کے تجزیہ کے صفحے پر، صحیح کالم میں بٹن پر کلک کریں اور "فلٹرز" کو منتخب کریں.

2. بلیو پر کلک کریں "فلٹر شامل کریں" بٹن

Google Analytics کے بہترین طریقوں کے مطابق اس منظر کے لئے ایک نیا فلٹر قائم کیا جانا چاہئے. یہ ایک واحد تخریبی ویب سائٹ کے ٹریفک کو برقرار رکھتا ہے.

3. میزبان نام فلٹر بنائیں

گوگل کے تجزیہ کے صفحے پر، سب سے اوپر بائیں جانب "نیا فلٹر بنائیں" کو منتخب کریں اور فراہم کردہ فیلڈ میں فلٹر کا نام درج کریں. "فلٹر کی قسم" کے تحت "پیش وضاحتی" کا انتخاب کریں، پھر چار ڈراپ ڈاؤن مینو میں منتخب کریں 'صرف'> 'ٹریفک میں میزبان نام> جو کہ برابر ہے،' پھر ویب سائٹ کا یو آر ایل درج کریں. آخر میں، واپس جائیں گی اور لیونٹ ویب سائٹ کے ٹریفک کے لئے میزبان ناموں کی جانچ پڑتال کریں. سائٹ پر حقیقی ٹریفک کے ساتھ منسلک تمام میزبانوں کو شامل کرنے کے لئے یقینی بنائیں.

4. سائٹ کے فلٹر کو محفوظ کریں

سادہ فلٹر کو بلک ریفریج سپیم کا خیال رکھنا چاہیے جو سائٹ پر گزر جاتا ہے.

November 28, 2017
Google Analytics میں زبان سپیم کو کس طرح منظم کرنے اور ndash؛ سیمالٹ سے مشق
Reply