Back to Question Center
0

آن لائن فراڈ اور شناخت چوری سے اپنے آپ کو بچانے کا کوئی بھی طریقہ ہے؟ - ؛ سیمالٹ جواب دیتا ہے

1 answers:

انٹرنیٹ ہر قسم کے لوگوں سے بھرا ہوا ہے. ویب پر بہت سے لوگ ہیںکچھ خاص قسم کے انٹرنیٹ فراڈ کو انجام دینے کی کوششیں ناگزیر راتیں خرچ کر رہی ہیں. انٹرنیٹ کے دھوکہ دہی کے کئی قسم ہیں. اکثریتسائبر سیکورٹی کے مسائل ہیکرز، اسپیمرز، اور دیگر سائبر مجرموں کے کام سے پیدا ہوتے ہیں. ای کامرس کی ویب سائٹ کی حفاظت میں ہےسائٹ منتظم کے ہاتھوں.

الیگزینڈر پیروسنکو، کی پیشکش کی گئی کچھ تجاویز ہیں سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، جو آپ کو انٹرنیٹ فراڈ کو برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے.

1. ماہی گیری اور فریب سازی کی کوششوں کی نشاندہی کرنے کے بارے میں جانیں.

سپیئر فشنگ حملوںایک شخص سے اضافی معلومات حاصل کرنے اور کوشش کرنے کے لئے ھدف بنائے گئے ہیں کیونکہ کسی دوسرے تنظیم کے ساتھ ان کے آن لائن اکاؤنٹ کو ہیک کیا گیا ہے یااعداد و شمار کی خلاف ورزی کا شکار یہ حملوں کو ایک فرد کو ذاتی معلومات فراہم کرنے میں غلطی کے وعدے پیش کرتے ہیں. ایک فرد ہونا چاہئےکمپنیوں یا کاروباری اداروں کو اپنے بارے میں کم از کم معلومات دیجئے جب تک کہ کمپنی کی وضاحت نہیں کرسکتی ہے کہ یہ معلومات کی ضرورت کیوں ہے.ہمیشہ، ایک قانونی کمپنی درست طریقے سے تمام سوالات کی وضاحت اور جواب دینے کے قابل ہو گی.

2. مضبوط اور محفوظ پاس ورڈ استعمال کریں.

مضبوط پاس ورڈ استعمال کرتے ہوئے جو حروف جمع کرتے ہیں،خصوصی حروف، ٹوپیاں، اور نمبر انٹرنیٹ کا دھوکہ دہی کا دفاع کرنے کا ایک طریقہ ہے. تاہم، ایک پاسورڈ کافی زیادہ ہے، استعمال کرتے ہوئےمتعدد ویب سائٹس پر ایک ہی پاسورڈ آپ کے اکاؤنٹ کی حفاظت سے متعلق ہے. LastPass اور KeePass کچھ ایسی خدمات ہیں جو مدد کرتے ہیںایک آن لائن کا دورہ کرنے والے تمام سائٹس کے لئے کئی مضبوط پاسورڈز بنانے، برقرار رکھنے اور ان کا انتظام کرنے کے لئے.

3. مشکوک ای میل اور منسلکات سے خبردار رہیں.

کسی فرد کو ای میل نہیں کھولنی چاہئےیا ناقابل یقین ذرائع سے منسلک. قابل اعتماد ذرائع سے منسلک ای میلز اور توسیع فائل کو بھی توجہ دینا چاہئےڈاؤن لوڈ کرنے یا انہیں کھولنے سے پہلے، خاص طور پر آپ کے بینک یا کریڈٹ یونین سے سرکاری طور پر ای میلز کو آپ لاگ ان اور نظر ثانی کرنے سے پوچھتے ہیںآپ کے اکاؤنٹ کی تفصیلات. کمپنیوں کی اکثریت کسی شخص کو ای میل نہیں کرتے اور ان سے ان کی معلومات کی معلومات کی توثیق کرنے سے پوچھتا ہے. اور جب بھییہ جائز ہے، کمپنی کی ویب سائٹ کا دورہ کرنے یا ای میل میں دی گئی لنک پر کلک کرنے کے بجائے کمپنی کو دور کرنے کے لئے محفوظ ہے.

4. شکست، باخبر اور محتاط رہیں.

اگر کوئی آپ کو اپنی معلومات اور اس کے بارے میں پوچھتا ہےصحیح محسوس نہیں کرتا، جب تک آپ کو معلوم نہیں ہوسکتا کہ اس شخص کو معلومات کی ضرورت کیوں نہیں ہے. اپنے اندرونی ادارے پر اعتماد کرو. اس کے علاوہ، سیکھنادوسری اندازہ پروموشنز اور پیشکشوں کو آپ آن لائن دیکھتے ہیں. ان کے ذرائع کو چیک کریں. اکثر ان پیغامات میں سے ایک لفظ "اسکام" ہوگا.وفاقی تجارتی کمیشن کے رہنما ہدایات کو پڑھنے کا وقت ہے، شناخت چوری اور وفاقی حکومت کی تجاویز سے خود کو تحفظ فراہم کرنے کے لئےUSA.gov پر انٹرنیٹ فراڈ سے بچنے کے لئے. اگر آپ کی شناخت پہلے سے چوری ہوئی ہے تو، شناخت چوری کی اطلاع دیں.

5. HTTP ہر جگہ استعمال کریں.

افراد کو یقینی بنانے کے ذریعے وہ سائٹس سے منسلک ہیں،وہ ایس ایس ایل کے ذریعہ ملاحظہ کررہے ہیں کہ یہ یقینی بنانا کہ وہ قانونی ویب سائٹ سے بات کررہے ہیں اور اس سائٹ کے ساتھ بات چیت کو بھی یقینی بنانا ہے.لہذا آپ کو انٹرنیٹ کے دھوکہ دہی سے بچانے کے لئے خفیہ ہیں.

6. اپنا اینٹی میلویئر سافٹ ویئر اپ ڈیٹ کریں.

تاہم، وائرس اور ٹروجن ہیںآج کل ایک عام مسئلہ نہیں ہے. کسی کو اپنی مشین پر اینٹی میلویئر سافٹ ویئر انسٹال کرنے کی ضرورت ہے. اس کے علاوہ، یہ یقینی بنائیں کہ اینٹی ویوس کو برقرار رکھا جاتا ہےتاریخ تک. تاریخ اینٹیوائرس میں سے ایک مفید نہیں ہے.

November 28, 2017
آن لائن فراڈ اور شناخت چوری سے اپنے آپ کو بچانے کا کوئی بھی طریقہ ہے؟ & ndash؛ سیمالٹ جواب دیتا ہے
Reply